• Helloo. x'D
    Ik heb een serie, die ik zelf wel nogal goed vindt [(A)], maar niemand maakt hem.. Zouden jullie misschien een willen maken, fzoo. Zodat ik weet of hij wel écht goed is? (A)

    Dit is de link;
    http://www.quizlet.nl/quiz/184874/1-tomorrow-i-wake-up-in-a-body-thats-not-mine-/

    En hier even wat uitleg;

    het gaat over een meisje. Ze is een grote fan van TokioHotel, en dan vooral van TokioHotel. Haar ouders zijn gescheiden, haar moeder woont in Belgie, en haar vader in Duitsland. Op een dag wordt er ergens een magisch feest gehouden in Marokko, en worden er twee magische koekjes [x'D] gemaakt. Als het meisje naar haar vader gaat, vindt ze zo'n koekje in de brievenbus. En ergens aan de andere kant van Duitsland vindt de beroemde ster, Bill Kaulitz ook zo'n koekje. Ze eten er allebei van, en worden heel moe, enzoo. Als ze de volgende ochtend wakker worden, hebben ze opeens elkaars lichaam. Ze moeten zorgen dat ze elkaar vinden, en proberen er een oplossing voor te vinden. Maar het wordt heel lastig, als TokioHotel terug optredens moet gaan geven, en het meisje terug naar school moet gaan. En het wordt pas een echt hel, als het meisje, in het lichaam van Bill, verliefd wordt op Tom.. o.0

    Cuuwll!

    IK GA HEM nu maken^^

    lijkt me echt stoer ^^ Ik ga hem maken


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Haha lol het verhaal doet me een beetje denken aan de ''hot chick'' en ''freaky friday''


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Haha lol het verhaal doet me een beetje denken aan de ''hot chick'' en ''freaky friday''


    jaa, ik kwam aan inspiratie, toen ik net "Hot Chick" had gezien (A)

    Nee!
    Ik doe ze alelen maar ALS jij onmiddelijk verder gaat met je ene verhaal waar ik in meespeel(A)

    Nee!
    Ik doe ze alelen maar ALS jij onmiddelijk verder gaat met je ene verhaal waar ik in meespeel(A)


    Phuh (N)
    Okee, ik zal nu verder gaan, maar na nummer 2, moet jij wel deze maken, Ö(puh)

    Okay

    Maak die snel want ik moet seffes weg.
    Ga naar Meet Dave kijken in de cinema met een vriendin ^^