• heb ik een half kunstwerk gemaakt voor mijn Nederlands cultuurportfolio :')



    Dit is dus het resultaat van 4 uur photoshoppen, en ik ga eerlijk zijn, ik ben er trots op ^^

    Als jullie iets in elkaar moeten flansen, doen jullie dan ook zo moeilijk, of houden jullie het simpel?
    I is curious :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik doe simpel, maar dan wel moeilijker simpel, niet te eenvoudig. Mijn layout zou er nooit zo goed uit zien, maar wel altijd heel verzorgd.=) De inhoud doet het hem tenslotte ^^.

    Maar 'k ben er zeker van dat jij extra punten krijgt met zo'n inhoudstabel!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben een perfectionist, ik doe moeilijk. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    madeupyou schreef:
    Ik doe simpel, maar dan wel moeilijker simpel, niet te eenvoudig. Mijn layout zou er nooit zo goed uit zien, maar wel altijd heel verzorgd.=) De inhoud doet het hem tenslotte ^^.

    Maar 'k ben er zeker van dat jij extra punten krijgt met zo'n inhoudstabel!


    Dank je (:
    &Ik hoop het ook :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet niet waarom, maar voor school hou ik het altijd simpel. Er zit meestal al genoeg werk in het maken van het werkstuk, en dan denk ik: stik erin.


    Food.

    Wow,die is mooi.

    Als ik een werkstuk moet maken hou ik het meestal makkelijk, omdat ik gewoon geen tijd heb om er echt iets van te maken. Maar als ik voor tekenen iets moet maken leg ik daar altijd mijn hele ziel en zaligheid in, ik doe er dan ook altijd veel te lang over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is wel echt vet gaaf. Ik doe dat soms, als ik er zin in heb. Ik heb het ook een keer gedaan met een wiskunde onderzoek over statistiek. Was helemaal vrij en toen heb ik er ook echt allemaal humor in gestopt en een hele gave lay-out en zo ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Dat is wel echt vet gaaf. Ik doe dat soms, als ik er zin in heb. Ik heb het ook een keer gedaan met een wiskunde onderzoek over statistiek. Was helemaal vrij en toen heb ik er ook echt allemaal humor in gestopt en een hele gave lay-out en zo ^^.


    Voor statistiek? ._.
    wij hebben daar nooit iets voor moeten maken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.