• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Myla Aldene Lachesis
    Een rilling schoot door mijn lichaam toen ik zijn vingers tussen mijn benen voelde, mijn vingers grepen het laken vast dat over het matras lag.
    Zijn lippen gingen over mijn nek, hals, sleutelbenen. Onbewust krulde ik mijn rug omhoog, maakte een geluid dat tussen een zachte kreun en een zucht inzat.
    Met een hand tilde ik zijn gezicht op, hervatte de vurige kus die hij net had onderbroken en duwde mijn onderlichaam gewillig tegen zijn hand aan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    - Jay
    Het kostte me na die zucht/kreun nog geen twee seconden om overeind te gaan zitten en het laatste stukje af van haar lichaam te trekken. Ik voelde me gevangen in mijn kleine boxer, dus die trok ik ook maar meteen uit. Heel kort raakten mijn vingers mijn erectie aan waardoor ik hard op mijn lip beet.
    Zodra we beiden verlost waren van de verstikkende kledingstukken, boog ik me weer voorover en kuste Myla's platte buik, terwijl mijn ene hand haar borst masseerde en mijn hand weer terug bewoog naar zijn oude positie. Dit keer zat er echter geen stof tussen en na een paar korte strelingen liet ik een vinger naar binnen glijden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    blub.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myla Aldene Lachesis
    Dat stukje huid van mijn been waar zijn erectie tegen duwde was plotseling erg gevoelig, bijna net zo gevoelig als tussen mijn benen. Mijn ogen gleden dicht toen hij een vinger naar binnen liet gaan, mijn nagels krasten over het matras.
    Onwillekeurig vroeg ik me af hoeveel vrouwen hij had gehad. Gezien zijn geoefende handen waarschijnlijk meer dan een handjevol, of hij was een natuurtalent.
    Of beiden, bedacht ik me toen er een aangename rilling over mijn rug ging.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik veel.' Dat hadden ze eigenlijk nooit gedaan, niemand van de mensen die ik had opgelapt. Toegegeven, ik was er vrij slecht in - ik had nooit gestudeerd en pijnstillers had ik niet - maar ik was best in staat om een heup te zetten of een verband aan te leggen. Alleen Kat en Dario hadden me altijd bedankt, maar verder niet. Nou ja, dat was niet erg, ten slotte deed ik niet echt iets belangrijks of zo. Ik zou mezelf ook niet bedanken.

    [Ik ben niet echt tevreden over deze post en ik moet nu weer terug naar die verjaardag x] *verzint zoveel mogelijk excuses om even naar huis te gaan, hehe*]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:48 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ...maar eigenlijk gebeurt er hier dus niet veel meer dan achterachterachterkleinkinderen van tributen (?) die elkaar aan het opeten zijn? -wbw-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Val! *O*

    Fayan en Cassie zitten er nog, die zijn classic (cat) Silvano moet ooit Fayan's nieuwe liefde worden, maar die is een beetje down door Saph's dood.
    Jay is een evil guy uit Panem en Myla is de dochter van Daiyh en Chiara.
    Dus echt achterachterachterachterachterkleinkinderen zijn 't niet :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aaah, I see :3
    Hmm, Felan was toch dood? (dat weet ik me nog vaag te herinneren, uit topic 45 of zoiets). Maar volgens mij had hij nog een zusje... die wel even snel een paar jaartjes ouder kan worden... en wat interessanter om mee te spelen... so yeah... (maar ik moet eerst aan m'n kunsthuiswerk, gvd)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ging vandaag op reis naar Overrijsel, om de impulsaankoop van m'n moeder op te halen :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lachesis schreef:
    Ik ging vandaag op reis naar Overrijsel, om de impulsaankoop van m'n moeder op te halen :3


    OMG NAWH.(krul)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hij is lief hè :3

    Alleen nog wel naamloos. Vijf maanden oude reu, Dalmatiër (duh).
    Ook wel jammer dat ie de hele tijd op onze andere hond probeert te rijden, hij is een beetje bazig voor z'n leeftijd (cat)

    Oh ja, en hij gromt nog naar de katten. Is ie niet gewend, katten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lachesis schreef:
    Hij is lief hè :3

    Alleen nog wel naamloos. Vijf maanden oude reu, Dalmatiër (duh).
    Ook wel jammer dat ie de hele tijd op onze andere hond probeert te rijden, hij is een beetje bazig voor z'n leeftijd (cat)

    Oh ja, en hij gromt nog naar de katten. Is ie niet gewend, katten.

    Dalmatiër? Ik dacht dat het een chihuahua was.(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Dalmatiër? Ik dacht dat het een chihuahua was.(cat)

    Duh :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leef, topic. LEEF.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Leef, topic. LEEF.

    Mweh, niemand kan verder zonder Laura, dus we kunnen niet echt iets of zo. Mja.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.