• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik vind zelfs schaatsen met jou geweldig. He, je hebt een droge broek aan."
    Ik barst in lachen uit, ik ben dol op haar droge humor. Ik hou al snel op met lachen als ze kleine kusjes op mijn lippen drukt. Ik grinnik even tegen haar lippen aan.
    "Leugenaar," lach ik. "Ik vind zelfs schaatsen met jou geweldig," imiteer ik haar met een hoog stemmetje.
    Vandaar dat ze bijna smeekte om van het ijs te gaan. Lachend schud ik mijn hoofd om haar vervolgens met een brede grijns aan te kijken. Ik por haar even.

    Irial

    "Wat nou als hij je nooit gaat mogen? Dan moeten we dit altijd geheim doen... Ik durf niet eens meer tegen mijn vader over jou te beginnen. Bang voor een uitbrander of meer. Ik heb van het weekend mam gebeld, ze zei dat jij bij haar wel welkom bent en dat we altijd bij haar kunnen komen, maar ze woont helemaal aan de andere kant van het land met mijn broertje, haar wil ik dan verder ook niet lastig vallen. Maar ik zal hem proberen de tijd te geven."
    Ik schud zachtjes mijn hoofd. Het is geen oplossing dat hij bij zijn moeder gaat wonen. Dat zou de situatie met zijn vader alleen maar erger maken. Ik ben toch ook zo'n domkop dat ik net uitgerekend hier en nu over zijn vader moest beginnen praten. Ik rol even met mijn ogen en zuig op mijn piercing terwijl ik mezelf een standje geef.
    "Het komt wel goed," zeg ik nog een keer zachtjes. Ik weet niet of ik alleen hem of ook mezelf probeer te overtuigen. "Denk je dat hij er bezwaar tegen heeft als ik je na school thuis af zet? Dan ben je er wel sneller," zeg ik zachtjes.
    Hij kent zijn vader het beste, ikzelf heb het een beetje moeilijk die man in te schatten.

    Charlotte

    Als hij in de lach schiet kijk ik hem gespeeld verontwaardigd aan en geef hem een zacht klapje tegen de arm.
    "Doe dat."
    Ik trek een pruillip maar kan een kleine grijns niet tegen houden.
    "Lach me niet uit, Brown," grinnik ik.
    Het voelt een stukje luchtiger, voor mij althans. Ergens op mijn tong branden vragen over Grace. Ik ben nieuwsgierig waar hij haar, om het grof te zeggen, opgescharreld had. Ik ben echter wel nuchter genoeg om te weten dat het mijn zaken niet zijn en dat er van een luchtig gesprek dan waarschijnlijk helemaal geen sprake meer is. Ik trek een wenkbrauw op als ik uit gedachtenland kom en merk waar we heen gaan. Zijn oma's huis? Ik zucht zachtjes en hoop dat de dame niet thuis is. Het zou me niet verbazen dat ze nu ook een hekel aan me heeft, net als de rest van zijn familie.
    "Als je geld aan een goed doel moest doneren, welk zou je kiezen, en waarom?" vraag ik, verdergaand met ons "spelletje".


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Leugenaar. Ik vind zelfs schaatsen met jou geweldig."
    Ik moet even lachen om zijn imitatie en gil kort wanneer hij me port.
    "Oke, oke, ik geef toe. Schaatsen is een hel. Maar zolang jij nog ergens in de buurt bent, kan ik er mee leven."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Zo goed dan?"
    Grinnikend kijk ik in zijn ogen en kruip nog dichter tegen hem aan. Licht streel ik over zijn arm met mijn vingertoppen en voel zijn zachte huid onder mijn aanrakingen. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial schudt zijn hoofd.
    "Het komt wel goed. Denk je dat hij er bezwaar tegen heeft als ik je thuis af zet? Dan ben je wel sneller thuis." Zegt hij zacht.
    Ik kijk op. "Ik weet het niet, hij heeft niets gezegd over dat je me niet thuis mag brengen." Zeg ik dan en haal mijn schouders op. "Het zou wel kunnen denk ik." Zeg ik en veeg mijn wangen droog terwijl ik hem aankijk.
    Een klein glimlachje vormt om mijn lippen.
    "Je bent echt lief." Zeg ik dan en geef hem een kusje op zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zit in Engelse les xD Als ik zo niet meer reageer zit ik bij Bio, heb een toets, als ik klaar ben met de toets reageer ik weer ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Oke, oke, ik geef toe. Schaatsen is een hel. Maar zolang jij nog ergens in de buurt bent, kan ik er mee leven. Zo goed dan?"
    Als ze in mijn ogen kijkt, voel ik me even helemaal verloren. De wereld staat even stil. Ik slik even en laat mijn blik naar haar lippen glijden en ril onder haar aanraking.
    "Prima," breng ik een beetje verstrooid uit.
    Ik trek haar voorzichtig helemaal tegen me aan en druk mijn lippen zachtjes op de hare. Ik kus haar langzaam en en teder. Mijn ene hand glijdt zachtjes op en neer over haar rug.

    Irial

    "Ik weet het niet, hij heeft niets gezegd over dat je me niet thuis mag brengen. Het zou wel kunnen denk ik. Je bent echt lief."
    Ik ril zachtjes als hij me een kusje op de wang geeft.
    "Ik weet gewoon graag dat je veilig thuis bent gekomen," antwoord ik zachtjes.
    Nee, ik heb geen idee wat ik uit zou halen mocht hij nog een keer onder een auto terecht komen. Toen kwam hij ervanaf met een gebroken been, maar het had erger kunnen wezen. Ik streel zachtjes door zijn haren en druk een kusje op zijn voorhoofd.
    "Blijven we hier de hele dag liggen?" vraag ik rustig.
    Eerlijk gezegd zou het me niet eens kunnen schelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Prima."
    Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, gaan de vlinders in mijn buik weer hevig tekeer. Abrupt stop ik met het strelen van zijn arm, en focus me alleen nog op zijn lippen. Teder en liefdevol kus ik hem terug met gesloten ogen. Wanneer ik zijn hand over mijn rug voel gaan, gaat er een rilling door me heen. Wegens ademnood ben ik half genoodzaakt de kus af te breken, hoewel het tegen mijn zin is, en lichtblozend kijk ik hem aan. Ik bijt even op mijn lip en ga voorzichtig iets hoger liggen, dicht tegen hem aan, zodat ik hem recht in de ogen kan kijken. Even twijfel ik, maar dan druk ik voorzichtig mijn lippen weer op de zijne, en kus hem net zoals daarnet, maar bijt even zachtjes op zijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Heb nu toets. Reageer later ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik kijk haar even vragend aan als ze haar lippen van de mijne haalt, maar glimlach als ik haar ogen vlak voor de mijne zie verschijnen. Als ze me weer kust, laat ik mijn hand op haar onderrug rusten, alsof ik er zeker wil van zijn dat ze nergens heen zal gaan. Ik zucht zachtjes als ze even op mijn onderlip bijt en duw haar zachtjes achterover om vervolgens op haar te gaan liggen. Ik steun op mijn armen, aan weerszijden van haar lichaam, zodat ik niet volledig op haar rust.
    Ondertussen begin ik het verschrikkelijk heet te krijgen met dat deken over me heen, maar ik voel me op dit moment te gelukkig om me het al te hard aan te trekken. Mijn lippen zijn nog geen seconde van de hare geweken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik laat me gewillig op de kussens drukken en houd nog steeds mijn ogen gesloten wanneer hij ons omdraait en boven me komt hangen. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en druk kleine kusjes op zijn lippen. Mijn hand rust op zijn wang en ik kan het niet laten ze even door zijn haren te laten gaan. De andere glijdt even over zijn borstkas, en ik laat hem rusten in zijn hals. Door zijn lichaam zo dicht tegen het mijne en het dekentje er nog eens over, krijg ik het een beetje benauwd, en ik breek de kus gedurende enkele luttele seconden af om het van ons af te slaan. Vrijwel meteen neem ik zijn gezicht weer in mijn handen om hem liefdevol verder te kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dubbelpost :3]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:23 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ik weet gewoon graag dat je veilig thuis bent gekomen."
    Zegt Irial. Hij haalt zijn hand door mijn haar.
    "Blijven we hier de hele dag liggen?" Vraagt Irial rustig.
    Ik kijk hem weer aan.
    "Het is denk ik beter dat we zo terug gaan... Al wil ik dat niet echt." Zeg ik zachtjes.
    Ik wil hier lang genoeg van genieten, want straks heb ik hem niet dicht bij me, als ik thuis ben.
    Ik denk dat wanneer ik thuis ben meteen naar boven ga en niks ga zitten doen op mijn kamer.
    Ik zucht een keertje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Als Mary de kus afbreekt, wil ik protesteren. Maar het is verbazingwekkend hoe snel ze het deken van ons af gooit en mijn gezicht alweer in haar handen heeft om me opnieuw te kussen. Voor zover dit lukt, haal ik mijn vingers door haar haren. Ik laat de kus overgaan in tientallen kleine kusjes.
    "Te warm?" grinnik ik.
    Ik haal mijn neus even langs de hare en veeg plagerig met mijn lippen een keer over de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Te warm?"
    Ik bijt op mijn lip en knik kort.
    "Ja, jij niet?"
    Ik zuig zacht op zijn onderlip, waardoor het even onmogelijk is voor hem om te antwoorden. Wanneer ik hem loslaat, geef ik hem even de tijd om te antwoorden. Ik kijk hem verliefd aan en streel zacht met mijn vingers in zijn hals, steeds in dezelfde richting.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Rafa heeft gewonnen!]

    Michael

    "Als je geld aan een goed doel moest doneren, welk zou je kiezen, en waarom?" vraagt ze zodra we bij het huis zijn.
    Ik zucht zachtjes.
    "Ik ben niet zo van het doneren," grinnik ik terwijl ik de deur voor haar open houd. "Maar als ik ergens voor zou moeten kiezen was het een vluchtenlingen organisatie omdat die mensen de dupe zijn van wat andere, hogere machten verzinnen en uitvoeren. Ze zijn alles kwijt."
    Met een klein lachje loop ik achter haar aan naar binnen en zet een raam open. Sinds vanochtend is hier niemand meer geweest dus het werd wel eens tijd.
    "Wil je iets drinken?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Colfer --> Miam]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.