• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Wat voor huis wil je?"
    Ik glimlach even. Dit is één van die dingen die ik bijna zeker weet.
    "Net buiten de stad dichtbij de natuur. Er moet een grote tuin omheen zitten waar kinderen kunnen ravotten. Met bomen waarin je kan klimmen, boomhutten in kan bouwen. Niet al te groot maar ook niet te klein. Met een veranda, een beetje victoriaans. Die stijl in ieder geval. Van de binnenkant zal ik het wat strakker zijn maar de karaktertrekken zullen wel zichtbaar zijn. Geen nieuwbouw, niet midden in de stad, grote tuin en met karakter dat is mijn droomhuis, als ik het geld ooit zou hebben."
    Ik lach kleintjes maar ben heilig overtuigd. Zolang ik kok wil blijven worden zal dat hem niet worden. Dan zou ik het inderdaad moeten doen met een nieuwbouwhuis en dat zal nooit gebeuren. Een huis moet een leven hebben gehad net zoals een mens. Een mens is niet mooi als het net is geboren, geef toe: hoeveel mooie, echt mooie, baby's heb je ooit gezien. Ik geen één. Een huis kan je vergelijken met een kind. Zodra het een ouder wordt, een karakter krijgt en ervaringen wordt het vanzelf mooier.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Niet stoppen," Fluisterd Irial.
    Zijn hand gaat naar mijn nek, hij trekt me naar zich toe en drukt zijn lippen op de mijne, hij glimlacht tegen mijn lippen aan en kreunt een keer.
    Ik kus hem terug en beweeg mijn heupen weer iets sneller.
    Ik open mijn mond een beetje.
    Er gaan een aantal rillingen over mijn lijf heen. Ik sluit mijn ogen van genot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Dat ik niet meega? Absoluut. En daarbij... Geen schaatsen, het spijt me. Maar ik zal je toejuichen vanop de zijlijn."
    Ik lach kleintjes en sta op. Ik haal mijn schouders op en trek een pruillipje.
    "Okidoki," zeg ik gespeeld verdrietig.
    Met een glimlachje draai ik me om en ga het ijs op. Ik maak snel een rondje en laat me zo subtiel mogelijk vallen als ik bijna terug bij Mary ben.

    Charlotte

    Ik lach zachtjes en laat mijn ogen even over hem glijden.
    "Echt waar, Michael, jij hebt zoveel klasse. Soms zou ik vermoeden dat je homo bent," grinnik ik.
    Ik meen het wel, die jongen heeft smaak. Zowel wat kleren, als auto's en huizen betreft. Ik probeer me het plaatje dat hij net schetste iets levendiger voor te stellen. Al snel krijgt het een heel andere vorm.
    "Als ik op dit moment zou moeten kiezen, dan een klein huisje ergens aan een kreek. Met veel natuur er omheen. En een veranda rondom het hele huis. Met een bankje voor twee waar je naar de zonsondergang kan kijken en de krekels hoort ontwaken," verzucht ik.
    Ik geef het toe, soms ben ik hopeloos romantisch. Andere momenten een heel stuk minder, maar op dit moment lijkt dat me het fijnst.
    "Waarschijnlijk denk ik er over een aantal dagen anders over," geef ik luidop toe, gevolgd door een klein lachje.

    Irial

    Als hij zijn mond een stukje opent, laat ik mijn tong een stukje naar binnen glijden. Verder wacht ik wel tot hij het initiatief neemt. Dat mag hij wel eens vaker doen. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Dit mag hij ook vaker doen.
    Ik duw mijn heupen wat naar hem toe op het juiste moment zodat ik hem wat dieper in me voel.
    Hij beseft waarschijnlijk zelf niet eens hoe heerljk hij is. De hand die ik in zijn nek liggen heb, laat ik nu door zijn haren gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Okidoki."
    Ik bijt op mijn lip en ga aan de rand van de piste staan. Ik leun op de ballustrade, en kijk hem verliefd aan.
    Wanneer hij valt, houd ik mijn adem even in.
    "Arion, gaat het?" roep ik.
    Ik kijk in lichte paniek om me heen. Langzaam en met half dichtgeknepen ogen waag ik het om het ijs op te lopen. Ik glijd bijna uit, maar weet me een weg te banen naar Arion. Rillend leg ik mijn hand op zijn arm.
    "Gaat het?" vraag ik bezorgd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial laat zijn tong naar binnen gaan maar wacht dan, ik snap hem. Ik breng mijn tong naar die van hem en speel een spelletje.
    Ik merk dat hij zijn heupen naar me toe duwt en dat ik dieper in hem kom. Zijn hand voel ik door mijn haren gaan.
    Ik voel warme vlagen door mijn onderbuik gaan, ik kom bijna, dat voel ik.
    Mijn tong laat ik terug gaan en ik kus hem wild.
    Mijn hand leg ik op zijn wang, wat ondertussen een automatisme is geworden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Echt waar, Michael, jij hebt zoveel klasse. Soms zou ik vermoeden dat je homo bent."
    Dat zou ik van al dit gedoe wel bijna worden. Het lukt me nog net om de opmerking weg te slikken en een iets wat flauw lachjes op mijn gezicht te toveren. Helemaal echt is die niet, iets wat te geforceerd.
    "Als ik op dit moment zou moeten kiezen, dan een klein huisje ergens aan een kreek. Met veel natuur er omheen. En een veranda rondom het hele huis. Met een bankje voor twee waar je naar de zonsondergang kan kijken en de krekels hoort ontwaken. Waarschijnlijk denk ik er over een aantal dagen anders over."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Wispelturig," lach ik. Over de romantiek in haar stem zeg ik niets. Het is nou niet echt aan mij omdat nogmaals aan te drukken en daarbij, mijn romantiek is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Met een nu iets spontaner lachje kijk ik haar aan.
    "Zou je liever een jongen of een meisje willen?" vraag ik nieuwsgierig. "En niet zeggen dat het niet uitmaakt want dat doet het wel, bij iedereen."
    Ik haal een hand door mijn haren terwijl we een drempel afstappen. Dit gaat tot nu toe nog verassend makkelijk. Iets wat trots kijk ik voor me uit. Zie je nou wel dat het me gaat lukken.
    "En hoe zou je ze noemen?" vraag ik verder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Arion, gaat het?"
    Ik moet mijn best doen niet te gaan lachen als ze het ijs op rent. Ik ga rustig rechtop zitten en sla wat ijs van mijn kleren af. Niet veel later voel ik haar hand op mijn arm.
    "Gaat het?"
    Ik kijk haar glimlachend aan en trek haar zonder waarschuwing op mijn schoot. De pretlichtjes dansen in mijn ogen.
    "Gaat prima nu ik jou op het ijs gekregen heb," grinnik ik.
    Triomfantelijk kijk ik haar aan.

    Irial

    Ik verlies me helemaal in hem, in zijn kus, in zijn bewegingen. Ik schrik even als ik plots zijn hand op mijn wang voel en glimlach even tegen zijn lippen aan voor ik hem verder kussen. Met de arm di ik nog om zijn middel heb, trek ik hem dichter tegen me aan.
    Ik besef iets te laat dat ik hem nu waarschijnlijk ook plakkerig maak, maar zet het van me af als ik me herinner dat er tissues in het handschoenenkastje zitten.
    Speels bijt ik even op zijn onderlip.

    Charlotte

    "Wispelturig. Zou je liever een jongen of een meisje willen? En niet zeggen dat het niet uitmaakt want dat doet het wel, bij iedereen. En hoe zou je ze noemen?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem ietwat verbaasd aan. Ik lach eventjes en wacht even tot hij zegt dat het een grapje is. Als die zin niet komt, besluit ik toch maar te antwoorden.
    "Ik ben zestien. Ik weet dat ik ooit kinderen wil, maar veel meer heb ik er nog niet over nagedacht."
    Ik haal even een hand door mijn haren. Nee, ik heb er echt geen flauw idee van. Een jongen zou fijn zijn, omdat ik me daar minder zorgen over zou hoeven maken eens hij een tiener is. Maar bij een meisje zou ik haar haren kunnen vlechten, met haar gaan shoppen. Ik weet niet wat ik wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik gil wanneer hij me op zijn schoot trekt.
    "Gaat prima nu ik jou op het ijs gekregen heb."
    Ik geef hem een mep op zijn arm, niet te hard, maar speels.
    "Arion, dat is gemeen. Ik was echt ongerust."
    Tevergeefst probeer ik recht te krabbelen, maar ik glijd steeds weer uit, waardoor er niet veel verandering in de zaak komt, en ik zo goed als blijf zitten op zijn schoot.
    "Ik wil eraf."
    Ik trek een pruillipje en ril even.
    "Het is hier koud."
    De koude trekt door mijn schoenzolen, zodat ook mijn voeten kou krijgen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:24 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial trekt me dichter tegen zich aan.
    Hij bijt speels op mijn onderlip.
    Ik kreun een keer en beweeg mijn heupen wat sneller. Warme vlagen komen nu sneller, ik voel dat ik zo kom.
    "I-Irial." Kreun ik en leg mijn hoofd in mijn nek als ik kom.
    Hijgend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik moet lachen als ik een mep op mijn arm krijg en ik moet nog harder lachen als ze tevergeefs recht probeert te raken. Haar pruillipje veegt de lach echter snel van mijn gezicht.
    "Ik wil eraf. Het is hier koud."
    Ik weerspiegel haar pruillipje en grinnik even. Voorzichtig trek ik haar wat dichter tegen me aan. Ik druk een klein kusje op haar lippen.
    "Dan moet ik er maar voor zorgen dat je snel weer warm krijgt."
    Ik krabbel zelf eerst overeind en als ik stevig sta, help ik Mary ook rechtop. Ik barst in lachend uit als ik merk dat mijn broek doorweekt is door zo lang op het ijs te zitten. Zonder haar handen los te laten draai ik mijn kont even naar Mary toe zodat ze ziet waarom ik lach.

    Irial

    "I-Irial."
    Ik grinnik even en blijf rustig liggen als ik merk dat hij zover is. Zijn warme adem in mijn hals doet me rillen. Ik kus hem gretig terug als hij zijn lippen op de mijne drukt.
    Als de kus voorbij is, kijk ik hem glimlachend aan terwijl ik een hand door zijn haren haal. Er gaat een heerlijk gevoel door me heen. Nog nooit ben ik zo verliefd geweest. Ik zuig even op mijn piercing, nagenietend.
    "Dat heb ik je niet geleerd," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kus hem zachtjes terug.
    "Dan moet ik er maar voor zorgen dat je snel weer warm krijgt."
    Ik knik met een zielige blik en kijk hem dankbaar aan wanneer hij me rechtop helpt. Wanneer hij begint te lachen, kijk ik hem niet-begrijpend aan, maar zodra hij zich omdraait, grinnik ik even.
    "Je bent ongelooflijk."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Kunnen we niet ergens opwarmen?" vraag ik rillend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial kust me terug. Wanneer de kus over is glimlacht hij naar me en haalt een hand door mijn haar. Ik sluit even mijn ogen.
    "Dat heb ik je niet geleerd." Grinnikt Irial.
    "Wie wel dan?" Grinnik ik terug en kijk hem aan.
    Ik hou zo veel van je Irial, mijn hart maakt overuren als ik je zie.
    Gaat er door mijn gedachten. Ik glimlach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Je bent ongelooflijk. Kunnen we niet ergens opwarmen?"
    Ik knik even en sla mijn armen om haar heen als ik haar zie rillen.
    "Volgens mij moest ik thuis maar eens een andere broek aan doen, en dan maak ik wel wat vuur in de haard, zodat jij je ondertussen kunt opwarmen. Wat denk je?"
    Ik druk een klein kusje op haar lippen en kijk haar glimlachend aan.
    Terwijl ik mijn handen om haar middel laat liggen, schaats ik langzaam achteruit. Als zij gewoon stil blijft staan, glijdt ze gewoon met me mee.

    Irial

    "Wie wel dan?"
    Ik moet even lachen en haal mijn schouders op. Ik zou het namelijk ook niet weten.
    "Ik zei het toch al? Natuurtalent."
    Ik druk kusjes over zijn hele gezicht en glimlach ondeugend. Vervolgens trek ik hem tegen me aan zodat zijn hoofd op mijn schouder rust. Ik heb geen idee wat ik ga doen nu zijn vader hem praktisch verboden heeft me te zien. Het zijn heus niet alleen momenten als deze die ik mis, maar gewoon dicht bij hem zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Volgens mij moest ik thuis maar eens een andere broek aan doen, en dan maak ik wel wat vuur in de haard, zodat jij je ondertussen kunt opwarmen. Wat denk je?"
    Ik kijk hem even aan.
    "Wat gaan je ouders ervan denken als ze merken dat je spijbelt?" vraag ik voorzichtig.
    Al klinkt de open haar wel heel aanlokkelijk. Terwijl hij me meesleept, overweeg ik het even.
    "Hmm, klinkt wel goed. En dan maak ik warme chocomelk."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat gaan je ouders ervan denken als ze merken dat je spijbelt? Hmm, klinkt wel goed. En dan maak ik warme chocomelk."
    Ik grinnik even om die laatste zin. Daar heb ik zelf niet zo'n zin in, maar als zij dat wel heeft dan hou ik haar niet tegen.
    "Mam en pap zijn niet thuis," antwoord ik dan. "Ze hebben vandaag pas om vijf uur gedaan met werken. En Auryn gaat na school bij een vriendinnetje spelen. Ik vertel hen niks als jij dat niet doet," voeg ik er zacht aan toe.
    Ondertussen zijn we uit de ijspiste en ben ik de deur alweer op slot aan het doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.