• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:15 ]

    Tja, het enige wat ik kan zeggen is doe nog even heel hard je best. Veel uit mijn klas zitten in zo'n zelfde situatie maar vechten er echt voor waardoor ze misschien nog over mogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe zie jij hier in godsnaam 9 tekorten in? Ik zie er hooguit 4 ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hoe zie jij hier in godsnaam 9 tekorten in? Ik zie er hooguit 4 ofzo.

    Dit, maar volgens mij is zij van Nederland en daar is alles onder 5,5 een onvoldoende (dacht ik).

    Endure schreef:
    Hoe zie jij hier in godsnaam 9 tekorten in? Ik zie er hooguit 4 ofzo.

    Ik zie er 7 lol

    Tja, misschien was het gymnasium wat te hoog gegrepen? Misschien kun je dan beter naar havo toe gaan, want atheneum is gewoon hetzelfde als gymnasium, alleen dan zonder Grieks en/of Latijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daarnaast sta je ook een paar 8en en 7ens, dat zijn toch ook compensatiepunten?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Neenie schreef:
    (...)
    Dit, maar volgens mij is zij van Nederland en daar is alles onder 5,5 een onvoldoende (dacht ik).

    Jup, en ik zie er dan nog maar zeven, als ik heel eerlijk moet zijn. :Y)

    OT: niet bij de pakken neer gaan zitten. Annabeth heeft ook wel gelijk, aangezien het wel gewoon hetzelfde niveau blijft. Als je nu nog even je best doet, dan weet je in ieder geval dat je écht je best ervoor hebt gedaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Endure schreef:
    Daarnaast sta je ook een paar 8en en 7ens, dat zijn toch ook compensatiepunten?


    Wij mogen niet compenseren.

    Als je nou La, Ak, GS en BI weet op te halen naar een 5,5 en die andere die cijfers weet te verhogen naar een 5 zie ik geen reden om je niet over te laten gaan omdat je dan maar drie tekorten hebt en voor andere vakken heb je goeie cijfers dus geef de moed niet op en probeer het gewoon.


    Physics is awesome

    Neenie schreef:
    (...)
    Dit, maar volgens mij is zij van Nederland en daar is alles onder 5,5 een onvoldoende (dacht ik).
    Onder de 6 al :W (verschild per scholen)

    OT:
    Eeyup that suck


    Shoganai i ne~

    La: 5,34 = 1
    Gr: 4,10 = 2
    Gs: 5,27 = 1
    Ak: 5,26 = 1
    Wi: 4,84 = 1
    Na: 4,49 = 2 net!
    Bi: 5,27 = 1


    Opgetelt 9 :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    mss is die richting of hoe noemen jullie dat net iets te moeilijk voor jou ? en kan je best iets lager gaan ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Barnabas schreef:
    Tja, misschien was het gymnasium wat te hoog gegrepen? Misschien kun je dan beter naar havo toe gaan, want atheneum is gewoon hetzelfde als gymnasium, alleen dan zonder Grieks en/of Latijn.


    Nou, het is wel veel moeilijker hoor. Je moet daarvoor hard leren en dan heb je misschien geen tijd meer om andere vakken te leren


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Jerrytime schreef:
    (...)
    Ik zie er 7 lol
    Ik zie er 8

    Wat maakt het uit hoeveel tekorten er zijn.. Je moet het gewoon proberen en ervoor gaan, nog even vechten. Ik weet dat het heel moeilijk is maar proberen kan geen kwaad. Anders misschien een jaartje overdoen of gewoon naar atheneum? (omdat je daar geen Latijn en Grieks hebt, oftewel minder om te leren) En als het echt niet gaat havo.
    Misschien komt het toch nog goed, in ieder geval succes.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:23 ]


    I can't define who I am.