• Weten jullie misschien wat opkomende bandjes, die nog relatief onbekend zijn?

    Iemand?:Y)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:45 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    I'll Pick You Up, Make It Count, Only Seven Left, Colorful Novelty -> die zijn nog vrij onbekend, ook al hebben ze al wel een fanbase. De laatste drie hebben net een tour achter de rug, en OSL begint weer met een tour!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    McFly? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lol, als Go Back to the zoo al bij opkomende bandjes hoort, dan ken ik alleen maar opkomende bandjes, ahhahaha


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Haha, nouu, ik haal hem wel weg. Het was het enige wat ik kon bedenken (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Frodo schreef:
    McFly? (:


    die is best bekend hoor.


    -

    Mijn bandje 11/14 ^^ (Oké we zijn niet opkomend, eerder beginnend)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    die is best bekend hoor.


    Niemand van mijn vriendinnen kende ze voordat ik erover begon.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet niet of het je stijl is, maar You Me At Six is niet zó bekend. Verder luister ik ontzettend graag naar indierock, maar bijna niemand kent dat en ze zijn ook niet echt "opkomend". Iig, als je zou willen luisteren: The Jezabels en Angus & Julia Stone zijn echt geweldig. 8D

    Gewoon lekker naar 3fm alternative luisteren. Komt genoeg op


    Music is the new sex

    Zulu Winter, The Antlers, The Crookes, Fenech-Soler, Foals (al zijn die al redelijk bekend volgens mij), Frank Turner (ook al redelijk bekend), Friendly Fires, Misty Miller, The National, Nightmare of You, Passion Pit, Shout out Louds, We Are Scientists, Young the Giant


    As travars

    Winterwerp schreef:
    I'll Pick You Up, Make It Count, Only Seven Left, Colorful Novelty -> die zijn nog vrij onbekend, ook al hebben ze al wel een fanbase. De laatste drie hebben net een tour achter de rug, en OSL begint weer met een tour!


    Nou ik vind OSL geen onbekende band hoor :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 18:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Royal Republic! Ook Will And The People.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    In België begint Jerusalem Syndrome wel wat bekendheid te verwerven. Ze hebben meegedaan aan Humo's Rock Rally en sindsdien hebben ze een platencontract gekregen. They rock.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stone Sour is redelijk onbekend, en maakt goede muziek :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Compact Disc Dummies!


    The truth may be orange!