• Mijn school heeft het weer eens geflikt
    Heel het derde jaar is boos
    Vorig jaar hadden wij toetsweek met les, niet handig, maar dit jaar zouden wij geen les krijgen, dat was beloofd
    Mooi niet dus
    Wij hebben in 6 dagen 13 grote toetsen en gewoon tot 10 over twee les
    Ik heb op huiswerkbegleiding een leerschema gemaakt en als ik dan ook nog naar school moet ben ik gewoon mijn hele middag en avond kwijt aan huiswerk.
    En we hebben alleen maar les omdat zij te veel uren hebben laten uitvallen.
    Ik vind dat zo een onzin, noem het dan geen toesweek

    Hebben jullie ook scholen die zo stom doen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Das niet zo leuk >.<

    Wij kregen vorig jaar te horen dat we dit jaar beter Latijn zouden krijgen: We kregen gewoon dezelfde lerares. Ja, dat heeft veel zin. :W
    Gelukkig dat ze er nu wel iets aan hebben gedaan, maar ik ben nog benieuwd naar volgend jaar...


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn school is ook zo kut :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    herkenbaar, wij zijn met zn allen gaan protesteren, dat heeft gewerkt

    ons is ook belooft om helemaal GEEN toetsweek te hebben, nou, mooi niet dus, we mogen gewoon lekker 13 toetsen maken
    of onze aardrijkskunde docent: ja jongens, het boek is uit, de toets is op die datum en voor de toetsweek maak ik een nieuwe toets
    + we krijgen toetsen van ALLE 5 te talen, 5 talen op de havo come on! -.-


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Tsja, wij hebben nooit toetsweken en normaal gesproken hebben wij ons huiswerk in de les al af dus zitten we eigenlijk nooit in zulke situatie's.
    Wel hebben we in totaal een half jaar geen economie gehad terwijl dat een examenvak was, daar waren we dus wel pissig om.


    Believe in yourself.

    Ik heb ook gewoon in die 5 dagen 12 toetsen en tot tien over drie les. Dus dat van jou valt nog wel mee.


    The odds are néver in our favor.

    Vulvith schreef:
    herkenbaar, wij zijn met zn allen gaan protesteren, dat heeft gewerkt

    ons is ook belooft om helemaal GEEN toetsweek te hebben, nou, mooi niet dus, we mogen gewoon lekker 13 toetsen maken
    of onze aardrijkskunde docent: ja jongens, het boek is uit, de toets is op die datum en voor de toetsweek maak ik een nieuwe toets
    + we krijgen toetsen van ALLE 5 te talen, 5 talen op de havo come on! -.-

    Ik heb ook 5 talen, waarvan twee op dezelfde dag als Wiskunde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    (...)
    Ik heb ook 5 talen, waarvan twee op dezelfde dag als Wiskunde


    wij hebben ons toets rooster nog niet gehad :S die krijgen we de vrijdag ervoor ):


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    dat zuigt,
    onze school vind het leuk om nooit iets te laten uitvallen voor mijn klas


    “All those fairytales are full of shit.”

    Wij hebben wel gewoon proefwerkweek alleen zonder les, gelukkig.
    Ik moet elke dag om 5 over 1 beginnen en dan tot kwart voor 3. Twee toetsen per dag ;)
    Succes in ieder geval!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Als je dat al erg vind, zal ik maar niet over het MBO en HBO beginnen..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    uhm, wij hebben drie weken lang examens.


    The truth may be orange!

    Ach ja, je doet er niks aan, school is gewoon stom. Wij hadden dat ook dat ons een toetsweek vorig jaar beloofd was en we er toch gewoon les bij kregen. Maar hé, zo erg is 't toch niet, aangezien je zegt dat je al om tien over twee uit bent, dat is echt vroeg hoor? En dat je tot in de avond aan je huiswerk moet zitten is voor sommige mensen normaal, je moet er iets voor over hebben wil je goede cijfers halen. Probeer zo goed mogelijk je best te doen om alle toetsen goed te maken en dan valt het volgend jaar weer mee als je dan wel een echte toetsweek hebt, sterkte ermee!


    “Love is a contradiction.”

    Wij hebben daar regels over, dus kan de school dat niet doen, zonder dat je ze aan zou kunnen klagen. We mogen namelijk niet zoveel proefwerken op 1 gewone lesdag.


    Happy Birthday my Potter!

    jah, mijn school gaat volgend jaar mijn hele klas uit elkaar trekken, geen een les meer met mijn klas dus ): en onze klas is net zo leuk en hecht GVD! iedereen is boos op mijn school -.- )':


    even a white rose has a black shadowx