• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Rahel
    JIk grinnik "blijf je ook slapen of ga je lievernaar huis?" mijn vaders zouden zih weer gaan uitsloven hun kenende.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Wat denk je zelf?' lach ik terwijl ik haar handen vast pak.
    'Ik ben veel liever bij jou.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns naar hem "ik bij jou" ik grinnikte even en pakte zijn handen vast.
    Zijn handen waren lekker warm in de mijne. Ik hield ze zo vast zodat mijn handen verwarmd zou orden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet gaaan, moet even naar school en daarna post bezorgen, ikkom daarna weer online.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik reageer nog 1x
    ik ben rond 4 uur online of mentooruur moet doorgaan dan half5]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 7:43 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Dat hoopte ik al.' grijns ik als ze haar handen in de mijne legt.
    Haar handen zijn aardig koud..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'I-ik,' stottert Kurt en hij zucht. 'Het spijt me,' mompelt hij. 'Het voelt gewoon niet goed, omdat het zo snel gaat..' zucht hij verder. 'Het geeft niet, Kurt' zeg ik zachtjes en schud mijn hoofd. 'Je hoeft je niet te verontschuldigen, dat moet ik juist doen. Het spijt mij' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik begon met dit en ik moest weten dat het te snel ging' zeg ik dan en kijk naar mijn handen.

    (Heey! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt
    'Nee, jij kon het niet weten.' fluister ik. Ik sla de dekens weer om me heen omdat ik het koud begin te krijgen en kus hem zacht op zijn wang. 'Ik wil het echt nog wel, maar ik ..-' ik sla mijn ogen even neer. 'Ik weet niet wat er mis met me is.' zucht ik. Waarom deed ik opeens zo moeilijk? Natuurlijk wilde ik het, maar het ging zo snel ineens. Misschien was ik gewoon overdonderd..

    [Hey! :)]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 14:15 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nee, jij kon het niet weten.' fluistert hij. Hij slaat de dekens weer om zich heen en kus mij zacht op mijn wang. Ik sla ook de dekens rond mij heen. 'Ik wil het echt nog wel, maar ik ..-' Hij slaat zijn ogen even neer. 'Ik weet niet wat er mis met me is.' zucht hij. 'Kurt, er is niets mis met je' zeg ik bezorgd en wrijf twijfelend toch over zijn blote rug. 'Het gaat gewoon allemaal even snel voor ons, dat begrijp ik' zeg ik en ga met mijn ene hand even door mijn haar. Het is allemaal mijn schuld, ik moest niet beginnen. Ik kan mezelf wel van kant maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine, voel je nou niet schuldig.' zeg ik als ik zijn blik zie. Ik nestel me tegen hem aan terwijl ik nog steeds de dekens om ons heen geslagen houd. 'Je bent het beste vriendje dat iemand ooit zou kunnen wensen, en je maakt me zo gelukkig.' zeg ik terwijl ik zijn gezicht zachtjes vast pak en hem teder een zoen druk op zijn lippen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Blaine, voel je nou niet schuldig.' zegt Kurt, blijkbaar heeft hij mijn blik gezien. Hij nestelt zich tegen mij aan. 'Je bent het beste vriendje dat iemand ooit zou kunnen wensen en je maakt me zo gelukkig.' zegt kurt en pakt zachtjes mijn gezicht en geeft me een tedere zoen op mijn lippen. Ik sla gelijk mijn armen rond hem heen en druk mezelf dichter tegen hem aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik en probeer de tranen binnen te houden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik hou ook van jou.' glimlach ik gerustellend naar hem. 'Je bent het beste wat me ooit is overkomen, vergeet dat niet.' zeg ik terwijl ik zijn wang streel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou.' glimlacht Kurt gerustellend naar me. 'Je bent het beste wat me ooit is overkomen, vergeet dat niet.' zeg hij en streelt met zijn hand mijn wang. 'Ik vergeet dat nooit' zeg ik glimlachend en zoen hem teder op zijn lippen en houd hem stevig tussen mijn armen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Tijdens de zoen glimlach ik en laat ik mijn hand door zijn haren gaan. Hij houdt me stevig vast in mijn armen en dat vind ik fijn. Het geeft een veilig en vertrouwd gevoel. 'Ik zou hier wel de hele dag kunnen blijven liggen.' lach ik als we de zoen beëindigen. Het voelt gewoon zo veilig en warm bij hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik zou hier wel de hele dag kunnen blijven liggen.' lacht Kurt als we de zoen beëindigen. 'Dan doen we dat toch?' zeg ik glimlachend. 'Niemand, zou ons missen' grijns ik en geef een kus op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.