• Ik heb nu een aantal keer gehad dat de vriedin waar ik tijdelijk bij logeer op Q zat en zei: "He, je staat onn!" dit is niet altijd, maar ik vind het eigenlijk best irritant als ik onn sta terwijl ik niet eens op de pc zit.
    Mijn vraag is nu: Heeft iemand anders dit ook? en zo ja: Hoe kan ik dit voorkomen?
    p.s. Ik weet vrijwel zeker dat ik niet gehackt word aangezien mijn ww net verandert is.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Gebeurt mij wel vaker, soms sta ik 2 dagen online zonder de laptop te hebben aangeraakt.
    Maar het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, dus ik heb er nooit wat aan gedaan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    De database reageert soms langzaam als er iemand uitlogt zodat het lijkt alsof je nog online bent. Als dit gebeurd als je al langere tijd niet meer op Q hebt gezeten (meer dan een uur) kan het zijn dat iemand anders op je account zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.