• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Misery:

    Langzaam liep ik een ergens naar binnen. Volgens mij was het het zaakje waar Kurt het over had. Ik bestelde iets en hoopte dat het beter smaakte. Want dat andere smaakte nergens naar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mercedes

    "Hij zit er zowat al zijn hele leven in," Zei ik terwijl ik mijn auto op slot deed. "Hij is het wel gewend."
    Ik reed met Rachel naar binnen en zag Blaine en Kurt al meteen zitten.
    "Heeeey Babes," Lachte ik toen ik er bij ging zitten. "Wat is dat goede nieuws nu?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "dat is waar" ze reed me naar binnen naar Kurt en Blaine. Mercedes was helemaal blij en lachte. Ik glimlachte naar de jongens "hoi" Goede nieuws ik keek even van Kurt naar Blaine "en hebben jullie wat?" riep ik maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Cedes!' lach ik uitgelaten terwijl ik even op sta om haar te omhelzen, daarna buig ik me voorover om Rachel te omhelzen en ga ik weer op mijn plaats zitten. Ik kijk even naar Blaine en voel dat ik weer begin te blozen. Ik haal even diep adem en kijk mijn twee beste vriendinnen glimlachend aan. Ik wil net mijn mond open doen totdat Rachel er tussen door komt. 'En hebben jullie wat?' riep ze best hard waardoor ik moet lachen. 'Ja, we zijn samen.' glimlach ik bevestigend terwijl ik de meiden afwachtend aankijk.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even verast "ik wist het, jullie zijn zo een leuk stel samen gefeliciteerd" ik lach even naar ze. Kurt had rode wangen en ze zaten bijde te glimlachen volgens mij een grijns die je er niet meer af zou krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Mijn mond viel net nog niet open. "Nee!"
    Het kwam er enthousiast en lachend uit.
    "Dat meen je niet!" Ik klapte lachend een keer in mijn handen en keek ze blij aan. "Ik ben zo blij voor jullie!"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik ga zo, ik blijf nog ff maar dan ga ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Dank jullie wel.' glimlach ik gelukkig, totdat ik mijn kleren bekijk en even zucht. Alles zit nog steeds onder vanwege Karofsky en ik probeer het een beetje schoon te vegen, maar ik geef het al snel op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even naar Kurt en zijn kleding wat helemaal onder zit.
    "Kurt wat heb je gedaan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Wanneer is dit gebeurd?" Grijnsde ik en keek van Blaine naar Kurt. "Jullie zijn echt een leuk stel."
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en leunde belangstellend wat naar voor terwijl ik met mijn kin op mijn hand steunde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Sorry, ik moest even wat doen! ^^ Heb ik wat gemist. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mercedes en Rachel zijn bij Kurt en Blaine]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ooh, oke is goed! Ik ga dan even reageren. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt
    'Karofsky.' zeg ik zonder ze aan te kijken. Ze weten het toch al als ik alleen maar zijn naam noem. 'Maar Blaine heeft het al opgelost,' zeg ik. 'Ik denk zelfs dat hij zijn lesje wel geleerd heeft nu.' glimlach ik. Daarna hoop ik tenminste. 'Vanmiddag.' glimlach ik dan tegen Mercedes. Ja, ik ben trots op mijn vriend, en ik ben niet van plan om hem ooit nog te laten gaan.

    [Kurt heeft na het bestellen Blaine meegesleept naar een tafeltje en nu zitten Rachel en Mercedes er ook bij. Kurt heeft ze verteld dat ze samen zijn. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte "oké dan" Ik keek even naar Mercedes. "wat wil jij, ik trakteer"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan