• Ja, want mijn moeder had blijkbaar besloten dat ze wel weg konden nu ik een nieuw paar heb. Lekker dan. :'D

    Hebben jullie ouders wel eens iets weggegooid dat jullie eigenlijk nog wilden houden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doet mijn moeder ook altijd zonder het even te vragen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ook een paar schoenen, maar die waren ook al gruwelijk versleten :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, dat komt elke week wel voor eigenlijk, mijn moeder kan NIET tegen rommel. haha.

    CURLYMONSTER schreef:
    Hmm, ik weet het niet meer :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    toen ik 2 was heeft mijn moeder mijn knuffeltje door de wc gespoeld, lol.
    maar dat is iets anders... eigenlijk gooit ze niks expres weg. :')

    Uneventful schreef:
    No no, mijn spullen zijn heilig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als er bij hoort dat me ma me kleren op het dak gooit omdat ik het niet opruim, ja. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    prejudices schreef:
    toen ik 2 was heeft mijn moeder mijn knuffeltje door de wc gespoeld, lol.
    maar dat is iets anders... eigenlijk gooit ze niks expres weg. :')


    WÁÁROM?!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol., zoveel


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nope, nog nooit gebeurd. Thuis ben ik degene die alles weg wil gooien terwijl m'n moeder alles wil houden. (cat)


    26 - 02 - '16

    Mijn biebpas.
    =__='

    Ik heb het m'n moeder door de jaren heen duidelijk gemaakt dat ze niet zomaar m'n spullen moet weggooien ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Momentum schreef:
    Nope, nog nooit gebeurd. Thuis ben ik degene die alles weg wil gooien terwijl m'n moeder alles wil houden. (cat)


    Mijn moeder wil ook altijd alles houden, maar MIJN spullen moet ze juist weer weggooien -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Uneventful schreef:
    No no, mijn spullen zijn heilig.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Leela schreef:
    WÁÁROM?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife