• Héél eerlijk: Wie heeft één van deze fouten al eerder opgemerkt?

    Ikzelf niet, ondanks dat ik de film echt al heel vaak gezien had.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:03 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.

    Ik had al eens zo'n filmpje gezien.
    Maar nu heb ik geen tijd voor dat te bekijken.
    Maar dat zijn ook zo'n fouten als in eerst zitten die personen aan tafel, daarna niet meer.
    Nouja, zonder die filmpjes zou ik ze ook niet opmerken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ach, wat een gezeur. Ik kijk er gewoon overheen. Niets is perfect. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Alucard schreef:
    In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Muggles...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vraag me echt af hoevaak de maker hiervan de film moet hebben gekeken voordat hij zoveel van die onopvallende fouten had gevonden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die van diagon alley met de winkel met de schaar klopt niet :Y) De schaar hoort te bewegen, dat sowieso.

    Ik wist er wel behoorlijk wat, maar als ik de films kijk, dan let ik daar echt niet op x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stoppable schreef:
    Ach, wat een gezeur. Ik kijk er gewoon overheen. Niets is perfect. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alucard schreef:
    In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.

    Yoda schreef:
    Die van diagon alley met de winkel met de schaar klopt niet :Y) De schaar hoort te bewegen, dat sowieso.

    Ik wist er wel behoorlijk wat, maar als ik de films kijk, dan let ik daar echt niet op x'D


    Bedoelen ze niet dat hij eerst naar voor staat de schaar en dan plots tegen de muur plakt? (als je me snapt)

    Maar ik let daar nooit op eigenlijk. En zo'n dingen zijn ook wel logisch in een film. Ik vind het niet erg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen normaal persoon die een film normaal kijkt valt zulke dingen op. Je hebt speciaal mensen die als hun beroep zulke fouten uit films moeten halen. Echt super grappig. Ach ik zg laatst een profane en daar hadden we allemaal van zulke foutjes in films. Zo za je bij een piraten film een man in normale kleding achtin staan of zie e nog ergens een cameraman staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die fouten geven niet. Niemand let erop. Behalve de maker van het filmpje, maar dies gewoon raar.

    Het zijn ook maar mensen die de film gemaakt hebben. Je kan niet met alles rekening houden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Colfer schreef:
    Muggles...


    + 100 ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind dit altijd van die levenloze dingen :P lekker boeiend XD


    Life is hard and then we die

    Een paar van die dingen had ik wel gezien, maar de meeste - zoals dat Dudley geen cake rond zijn mond heeft - vind ik gewoon gezeur en met een beetje redelijk redeneren nog wel te verklaren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the