• Hebben Julie er ook een hekel aan als iemand hetzelfde heeft als jouw ??
    en dan niet 1 dingetje maar wel een paar.

    ik heb dat heel erg.
    ik heb zegmaar een beetje een eigen style maar ik vindt van alles leuk. en draag ook veel. de ene keer een nerd-rok de andere keer een zwarte glim broek.
    Mensen bij mij op school begonnen me emo en gothic te noemen omdat i met veel zwart en accessoires liep. ik dacht: Whatever.

    maar toen gingen 4 kinderen bij mij op school veel zwart te dragen maar dan zwart wat niet bas. bijv. een zwarte broek met een zwarte zomer rok en dan een vest erop met wit en geel en een nummer erop. (sorry heel vaag uitgelegd)
    en ze begonnen zich emo te noemen.
    nou ik lach plat samen met mijn vriendinnen, niet dat ik mezelf een emo noem. totaal niet maar iedereen behalve zou konden emo's zijn ! zelf alle andere kinderen moesten er om lachen.
    Maar langzamerhand veranderde ze.

    ik droeg altijd felle kleuren in mijn haar. Roze, groen en paars.
    toen op een dag kwamen 2 er met paars en blauw haar even later verft dat andere meisje haar haar ook.

    ondertussen was mijn haar voor blond achter zwart geworden.
    even later komen ze zo alle drie op school met aan de voorkant een kleur en aan de achterkant niets.

    en nu heeft 1 van die meisjes ook een Black veil Brides (band) t-shirt als mij terwijl ze nog zij in het echte leven tegen haar vriendinnen: kijk die heeft ook een bvb tshirt. en een maand later loopt zij er ook mee rond.

    misschien allemaal toeval maar misschien ook niet. Ik heb echt het gevoel dat ze me na doen. en dat vindt ik echt vervelend.
    Maargoed kheb nu mijn hart weer gelicht dus ik kan er weer tegenaan XD
    Thanxx en respect als je dit las.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Zerefu schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet zo erg als mensen hetzelfde aan hebben als ik.


    Dit.

    Maar wat wel zwaar irritant is, is als mensen letterlijk bijna alles van je gaan overnemen. Voorbeeld:
    -Ik koop bureau, persoon X koopt bureau
    -Ik koop nieuwe computer, persoon X koopt nieuwe computer
    -Ik doe iets, persoon X moet precies het zelfde doen

    Kuyt schreef:
    Je kunt een stijl niet claimen, weet je.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, ik denk niet dat er jongens op mijn school met sjaaltjes en colbertjes aankomen, ik heb het tenminste nog nooit gezien, dus ik heb er geen last van!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kuyt schreef:
    (...)
    Daarbij is "gothic" en "alto" en die shit allemaal ook niet zo uniek meer als dat het geweest is.

    Das waar, maar ik bedoel meer dat ik alles leuk vindt. en je ziet me ook wel eens in een normale skinney jean en een t-shirt.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    (...)
    Das waar, maar ik bedoel meer dat ik alles leuk vindt. en je ziet me ook wel eens in een normale skinney jean en een t-shirt.


    Als je alles leukt vind is het logisch dat anderen er ook in rond lopen. ._. You're making a big deal out of nothing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HIDE IN THE CLOSET!
    Nou sorry maar dan kan je maar beter niet meer naar buiten gaan, misschien krijgt iemand wel een idee van jouw kleding of heeft diegene misschien wel hetzelfde en denk jij dat ze je stijl stelen. Je overdrijft vind ik en volgens mij zijn de meeste dingen gewoon puur toeval.
    Ik zeur ook niet over dat ik 3 jaar geleden rode en roze broeken droeg en dat je nu iedereen ermee ziet.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 9:56 ]


    Your make-up is terrible

    Je hebt felle kleuren in je haar.... Samen met 10000 anderen. Die dingen die je opnoemt zie ik zo vaak bij mensen. Je was echt niet de eerste of de enige die zoiets doet. Ik hebt het idee ook ergens vandaan. Van een foto misschien? Dat is toch evengoed na-apen. De kans dat ze het van een random plaatje van internet hebben is groter dan dat ze je jou nadoen.

    Fashion fades, but syle is forever. Hun, jij hebt style en zij zijn te sneu om zelf zich daarin te ontwikkelen. Ze volgen nu jouw syle, of mode - kun je ook zeggen - maar alleen jou past het perfect! Don't let your hair hang down and kick some ass!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    heb ik ook bestwel oke ook wel logisch als je shopt bij h&m, zara, mango, primark, etc. maar mijn vriendin koopt precies hetzelfde, I KNOW HOW YOU FEEL GIRL. btw i think i like your hair :3 ik durf dat zelf nooit te nemen maar i like blond haar met achter zwart en dat soort dingen ;P


    even a white rose has a black shadowx

    denk positief, je bent een trendsetter
    nou leuk toch, beter dan dat ze je kleding afkraken.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Kagamine schreef:
    Haha, ik denk niet dat er jongens op mijn school met sjaaltjes en colbertjes aankomen, ik heb het tenminste nog nooit gezien, dus ik heb er geen last van!


    haha moet je een keer bij mij op school komen. zat jongens met colbertjes en sjaaltjes =)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    prejudices schreef:
    ik heb dat dus ook, echt zo irritant.
    Maar ik heb me erbij neergelegd, het betekend in ieder geval dat ze jouw style heel vet vinden :')


    Save me from myself.

    Frodo schreef:
    Wees blij, mensen nemen een voorbeeld aan je. (:

    Zeg ik dat juist?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik snap het probleem niet zo. Niemand heeft echt een éigen stijl. Er is altijd wel iemand die datgene eerder aanhad dan jij, tenzij je het zelf hebt gemaakt natuurlijk.
    Maar ze zijn bezig hun eigen smaak te ontwikkelen, iedereen moet ergens beginnen.
    En ik snap nooit zo goed dat het "raar" is als mensen zichzelf emo noemen. Ik zou het eerder vreemd vinden als ze van zichzelf zeggen: "Nee, ik zie er gewoon normaal uit hoor!" :')
    Anyways, trek je er gewoon niet te veel van aan, want je kan er toch niks aan veranderen. Laat gewoon iedereen in z'n waarde c:

    -Offtopic-

    Ik vind het ook raar dat dit op je profiel staat: "ik heb een hekel aan mensen die zeggen: ow ik ben emo ow ik ben scene ow ik ben gothic. terwijl ze dat NIET zijn."
    Hoe kan jij voor hun bepalen of ze dat zijn of niet?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:47 ]


    Alis volat propriis.