• House of Horror



    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?



    Hier mag alles besproken worden omtrent de RPG zelf ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vraagje: aangezien ze de kleding van de vorige avond aanhebben, zijn ze dan wel gaan slapen?
    En mijn personage is Zweeds, maar moet ze zich dan wel in Engeland bevinden?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 20:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor nu wil ik het erop houden dat ze denken dat ze zijn gaan slapen, in werkelijkheid zijn ze allemaal ergens geweest en vanuit daar gedrogeerd meegenomen.
    Ik weet niet of je personage evt familie, of vrienden in Engeland heeft? Dat ze daarom in Engeland verbleef, want dat is wel de bedoeling.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh, ik verzin daar wel iets voor :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha, is goed ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    mt


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mijn topics ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mario topics ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Haha, ik kan zo nog een lijst met namen van plaatsen in Engeland/Schotland en Carlisle is gewoon zo een heerlijk plaatsje dat zo awesome is -bij hun is Halloween echt Halloween. Zo gaaf :3-


    Dan wordt het gewoon zeker Carlisle ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    M.T.


    •

    Schrijft de rest ook nog mee?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Schrijft de rest ook nog mee?


    Door dit bericht realiseer ik me weer dat ik Alaska's innerlijk nog niet af had :3 Geef me 20 minuten. Dan is die af. kwartiertje nodig om een post neer te pennen. Heb je 35 minuten? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Heb ik wat gemist o;?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Is goed, Calorae

    Nephele, iedereen in het huis wordt nu langzaam wakker. Meer heb je nog niet gemist.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'