• Een stel gekken bij mij op school kleden skeletten aan, nemen er een foto van en maken dan een profiel voor ze aan op FB. Het begon met Fred Skelet en nu heeft Fred er een neef bij genaamd Mohammed Skelet. Ze hebben allebei gestudeerd aan de Universiteit van Kaaslantis en weten dus alles over kaas :')
    Dus, hebben jullie ook van die gekken rondlopen?


    Happy Birthday my Potter!

    -facepalm- Wat je humor noemt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, dat is echt droog maar geniaal.

    Een jongen had ooit eens aan onze meester gevraagd wat een trio is, en wat je moet doen als het lekt. Meer niet, saai leven.

    lol. Waarom Mohammed? :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    OMG Fred het Skelet heeft een naamgenoot! ;D waaw! Wacht maar tot ik hem dinsdag zie, achteraan het bio-lokaal. Ik durf te wedden dat hij zo blij is dat zijn andere arm ook uitvalt!

    Wat ze met zijn nog-aanhangende arm/hand doen: zijn middelvinger uitsteken, of hem op privédelen plaatsen... (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Coral schreef:
    Oké, dat is echt droog maar geniaal.

    Een jongen had ooit eens aan onze meester gevraagd wat een trio is, en wat je moet doen als het lekt. Meer niet, saai leven.

    Bij ons had een meisje (16 jaar, 4ASO) aan de leerkracht bio (50 jaar) gevraagd wat hij de beste leeftijd voor je eerste keer seks vindt, voor meisjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smalth schreef:
    lol. Waarom Mohammed? :]


    Omdat Mohammed cool is :P


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Omdat Mohammed cool is :P


    Ahaaa, oké. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    (...)

    Ahaaa, oké. (:


    Ja, ik denk dat ze een buitenlander skelet wilden en Mohammed is nou eenmaal een gebruikelijke (En coole) naam


    Happy Birthday my Potter!