• Oké, nu de examens eraan komen zit ik volop te stressen. En ik wed dat ik niet de enigste ben, maar als ik stress heb vreet ik me kapot. Ik heb constant zin in iets zoets, gesuikerd of iets zoutigs zoals chips. Maar de zomer komt eraan, en ik heb echt geen zin om bij te komen, duuuus.. Weet er iemand tips om van het snoepen af te blijven?
    Ik heb al geprobeerd met kauwgoms, en een glas water te drinken elke keer als ik zin krijg in iets, maar dat werd ik al snel beu..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Negligible schreef:
    (...)

    Milkshake is ook wel heel hard gesuikerd en vol zoetigheid..
    Ik zou eerder voor een smoothie gaan (:

    En je moet maken dat je in de ochtend, middag en avond goed eet, voldoende eet. Dan krijg je tussen deze maaltijden door al minder honger normaal.
    Maar ik kan niet echt helpen, want door stress eet ik juist minder (:

    Ja dat klopt inderdaad! Ik wilde ook smoothie zeggen, maar kwam even niet meer op het woord xd Ik heb zelf thuis een boek bordevol met allemaal verschillende smoothies en hoe je die moet maken! Al heb ik er maar 1 uitgebrobeerd haha xd
    Maar een smoothie is wel een idee hoor! Om weer even on topic te gaan haha ;p


    Inspiration can hit you any time

    Gewoon heel veel fruit eten?


    Save me from myself.

    Fruit is ook zoet! :3
    Niets zo lekker als een stel goede druifjes, kersen, stukjes galia meloen, aardbeitjes en zovoorts!

    Probeer dat te doen? Anders kan je aan je ouders vragen of ze in deze periode geen lekkers willen kopen, maar fruit (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eet gewoon.
    Wees blij met uw lichaam hoe het is.
    Mager, slank, mollig, dik. Als je gewoon jezelf blijft is er niets om je voor te schamen.
    Overdrijf er gewoon niet mee.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:53 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon fruit eten! Je honger stilt ervan. Ik eet altijd druiven, peer en banaan, echt lekker :9~ maar tijdens de examens laat ik me ook soms gaan in de zoetigheid, zeker als mijn moeder me een zak mnm's koopt^^


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Negligible schreef:
    (...)

    Zeker niet zo snel als wat je van zoetigheid naar binnen speelt (:
    En noten zijn dan ook nog eens gezond. Wat zoetigheid niet is



    Niet als je gewoon ongezoutte nootjes of walnoten neemt :3


    SLOAN.

    Sowieso ook voldoende drinken, zoals water. Vult je maag ook.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:04 ]

    Maak een fruit salade! Ben je er ook even mee bezig.
    Trouwens, googlen op "zoete/hartige gezonde tussendoortjes" kan ook helpen, en je komt op goede ideeën :3


    As travars

    Idyllic schreef:
    Sowieso ook voldoende drinken, zoals water. Vult je maag ook.


    Tell me about it, stud.

    Veel water drinken en magere kwark met versgesneden fruit (zoals stukjes appel er doorheen) eten. Dat is goed voor je en ontzettend lekker. (krul)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:43 ]


    ars moriendi