• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics.]


    El Diablo.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aedan Price
    Ik liep het grasveld op, zoals gewoonlijk de draadloze radio mee sleurend. Ik was eerste, de rest was er nog niet. Ik vond het niet erg, zo kon ik al wat opwarmen. Ik zette de radio op en begon met wat simpele dancemoves.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexys

    Ik liep rustig mijn appartement uit, en liep naar het park.
    'Hee' riep ik, en liep naar Aedan. Ik begon met wat danspasjes, en grijnsde.


    El Diablo.

    (omg, waarom heb ik deze rpg gemist o.o)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Don Smith
    Enthousiast liep ik zo snel mogelijk de straat over. Ik had er zin in, dansen. Iets wat ik altijd al leuk had gevonden. Ik ging de hoek om en zag Aedan en Alexys al staan. Glimlachend groette ik hen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:40 ]

    xFreedom schreef:
    (omg, waarom heb ik deze rpg gemist o.o)

    je kan er nog steeds bij hoor
    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexandra Night

    Terwijl ik het grasveld op liep zag ik dat er al een aantal mensen waren, zelf had ik ook zin om weer te dansen, bij hen aangekomen ga ik op de grond zitten naast de radio en tikte ik met mijn hand het ritme op mijn knieen na.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    Ik liep naar het park en zag Aedan, Alexys, Alexandra en Don al staan. Ik ging naar hun toe en glimlachte.
    'Yooooow!' begroette ik hun alle vier.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:42 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne

    Zoals gewoonlijk slenterde ik mijn bed uit, ik merkte dat de zon al op was en friste mijzelf snel op. Trok daarna wat gemakkelijke kleding aan, deed mijn pet onder mijn hoodie en klom via mijn raam het dak op, via de daken sprong ik richting het park, ondertussen wat salto's ertussen door. Bij het dak vlak bij het park zag ik Alexys en Aedan al, ik ging zitten op het dak en stak een sigaret op en keek toe hoe de andere aankwamen lopen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:43 ]

    Aedan Price
    Ik stopte met dansen toen er al redelijk wat mensen waren.
    "Helo, guys!" grijnsde ik. Ik begroette ze een voor een met onze typische handshake. Eerst vuisten tegen elkaar, dan handpalmen, elkaars hand vastgrijpen en na onze handen omhoog gebracht te hebben in een vloeiende beweging loslaten. Ik voegde er bij iedereen een ander danspasje aan toe. Ik had er al helemaal zin in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Flower


    Ik kom bij het park aan en ik zie al wat mensen. Ik hoor ook al muziek. Als ik daar ben begin ik metteen op die beat te dansen.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik gooi mijn sigaret van het dak af en merk dat er nu al aardig wat mensen zijn, ik kijk toe hoe ieder danst. Ik laat me dan neer vallen en kijk bijna recht in de zon waardoor mijn ogen dicht schieten met de gedachten dat ik toch niet gemist zal worden.

    Don Smith
    Ik doe wat moves terwijl er steeds meer mensen van de crew bij ons komen staan. Ik kijk rond en zie allerlei verschillende types, maar toch zo één.

    Alicia

    Ik kwam in sportoutfit het grasveld oplopen en zag al een paar mensen een beetje warming ups aan het doen. 'Whatsup my peeps?' riep ik glimlachend terwijl ik mijn schouders oprekte. Ik kwam er bij staan en luisterde een beetje naar de beat, waarna ik simpele danspasjes maakte om ook een beetje op te warmen.


    how dare you speak of grace