• Sommigen onder ons willen er misschien liever niet aan terugdenken, maar het schoot me even te binnen.

    Vroeger was hier een 'Hale', ik ben een tijdje weggeweest van Q en toen ik terugkwam zag ik geen enkel topic meer van haar, wat wel redelijk zeldzaam was.
    Guys, vertel mij waar ze is, ik interesseer me er ten zeerste in.
    Het zou me niet verbazen als ze geband is, maar waarom dan?
    Heeft ze nu geen schuilnaam ofzo? :dd

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Owl you need is love.

    Geband vanwege faken.


    Your make-up is terrible

    Dit doet me denken aan een of andere "Hale" die me via tumblr wel eens op anon berichten stuurde haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heeft ze niet een ander profiel inmiddels?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan zouden we toch allang ondergespamt zijn?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jij noemt Hale vroeger? :') Dat is amper een half jaar geleden.
    Maar die is geband en als ze weer een account zou hebben, denk ik wel dat we dat allemaal intussen hadden geweten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel stiekem mis ik het wel, haha. It was like; Ohh a topic from Hale. Lets take the popcorn, lean back and watch what happens :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Heel stiekem mis ik het wel, haha. It was like; Ohh a topic from Hale. Lets take the popcorn, lean back and watch what happens :')

    So true, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Quiescent schreef:
    Heel stiekem mis ik het wel, haha. It was like; Ohh a topic from Hale. Lets take the popcorn, lean back and watch what happens :')


    Helemaal waar ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Quiescent schreef:
    Heel stiekem mis ik het wel, haha. It was like; Ohh a topic from Hale. Lets take the popcorn, lean back and watch what happens :')


    Yep. En de facepalm. Die kwam heel vaak voorbij, dat weet ik nog wel. Haha :')


    26 - 02 - '16

    Ik zit pas net een halfjaar op quizlet, dus ik weet helemaal niks van die Hale. :') Maar mensen hebben het er nog best vaak over, so who is Hale?


    The universal language of art.

    Uhm dit heb ik totaal gemist...


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Toen was ik ff klaar met Q, dus ik heb dat alles gemist. Geen idee wie dat kind is.


    I live for the applause, you will die for it.

    BIEBERCREW schreef:
    Ik zit pas net een halfjaar op quizlet, dus ik weet helemaal niks van die Hale. :') Maar mensen hebben het er nog best vaak over, so who is Hale?


    Een meisje dat o.a vriendjes en zwangerschappen heeft gefaked.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    Een meisje dat o.a vriendjes en zwangerschappen heeft gefaked.

    Ik zat ook al te denken: Wie bedoelen ze nou met Hale?
    Maar nu weet ik het weer, hihi! Dat was altijd wel grappig ja, maar het werd wel vervelend..


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Ik zat ook al te denken: Wie bedoelen ze nou met Hale?
    Maar nu weet ik het weer, hihi! Dat was altijd wel grappig ja, maar het werd wel vervelend..


    Inderdaad. En dat gefake ging op een gegeven moment wel wat te ver.


    26 - 02 - '16