• Ik vond dat ik dit ook even met jullie moest delen ;p

    Ik heb vandaag echt zoiets raar meegemaakt.
    Ik fietse zeg maar met twee vriendinnenn naar huis en toen kwamen we bij het huis aan van (ik noem haar even A)(ze woond tegemn over een groot plein met een kerk waar geen dienst meer wordt gedraaid) . Dus A zet haar fiets in de voortuin en zij gaat dus zo even op da hek zitten en toen gingen we nog even kletsen. Op een gegeven moment ging ik zeg maar en bleef (ik noem haar even B.) daar staan. En ik was zeg maar net de drempel af en op de weg toen er twee politie-agenten langs reden op een scooter en ook langs het huis van A. En die begonnen allemaal te fluiten enzo. (B. wist zeker dat ze alleen naar A floten omdat ze zeg maar op haar tuin hekje zat haha ;p) en toen keken die agenten ook nog eens achterom toen ze bijna de straat uit waren en ja de straat was helemaal verlaten. Wij waren zeg maar de enige die buiten waren ;p.
    Iniedergeval ik lachte me echt dood daarna, hahahaha ;D Maar aan de andere kant vraag ik me af of de politie wel naar meisjes van 14 mag fluiten ;p Waaronder een (A.) waarvan mensen denken dat ze nog op de basisschool zit in plaats van in de 3e klas. ahha, ;p


    But, hebben jullie ooit iets vreemds, raars, geks of leuks meegemaakt bij met de politie ;p

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:56 ]


    =

    Wooow, jou stopwoordje is zeker zeg maar?
    OT: Dat vind ik eigenlijk niet kunnen hoor. Bah.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:49 ]


    Your make-up is terrible

    Volgens mij heb je zeg maar een stopwoordje (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oke, wtf haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDash schreef:
    Volgens mij heb je zeg maar een stopwoordje (cat)


    Sorry, maar als ik schrijf zeg ik altijd maar. Alleen als ik praat niet zo vaak ;x


    =

    Ehm, waarom typ je zo vaag? Ik snap er niks van.
    Maar ja, het is gewoon fout dat agenten iemand na fluiten.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:54 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rare lui, die politie. (cat)


    26 - 02 - '16

    Haha xD Nee niet zo raar =P
    Maar ik had wel ooit een keer dat ik super dronken:X naar huis fietste en toen tussen een paar paaltjes door probeerde te fietsen, wat niet meer ging. Dus ik val met de slappe lag op de grond, komt een politie agente naar me toe.
    Dus ik had zo iets van O, shit, straks zit ik in de problemen! Maar in plaats daarvan vroeg ze heel vriendelijk of alles goed ging waarna ze me m'n fiets aan gaf en weer vertrok.
    ik vond het zo faag, maar wel aardig van dr.

    pfff... nee, dat van jou is nog steeds stukken vreemder/meliger. :P


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Wel gek dat die vrouw je niet even naar huis heeft gebracht aangezien je dronken was ;p


    =