• Dat vraag ik me af.
    Wat vinden jullie het leukste Spreekbeurt onderwerp waar jij zelf je spreekbeurt over hebt gedaan?
    Mijn leukste spreekbeurt ging over de Mytyl en Tytyl scholen in groep 6
    Het was tegelijkertijd ook het moeilijkste onderwerp


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn spreekbeurten vroeger gingen over de Middeleeuwen, Heksen, Griekenland en de Titanic. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    In groep 6/4de leerjaar over het ras Sharpei.
    In groep 7/5de leerjaar over basketbal.
    In het 1ste middelbaar voor Nederlands weer over basketbal.

    Ja, ik denk toch basketbal. (cat)

    Northstar schreef:
    Mijn spreekbeurten vroeger gingen over de Middeleeuwen, Heksen, Griekenland en de Titanic. (;

    Dat zijn wel echt interessante onderwerpen! Vooral heksen zou wel heel erg interessant zijn. (:

    Ik deed het in groep acht over naaktbloeiers :']. yeah, wilde toen wat met planten doen.
    Nu lijkt het me vet om het over BDSM te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    HTML en Tijgers :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb in de brugklas een spreekbeurt over wolven gehouden (zijn mijn lievelingsdieren). Dat was wel leuk. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Justin Bieber(H)


    Never Say Never

    The Host (Engels, zielen van S. Meyer) dit jaar (4e middelbaar, 16 jaar) Dat was echt tof. Dat was niet vanbuiten leren, dat was gewoon eens wat vertellen.
    Anders had ik het over de kiwibes gedaan (gemakkelijk, ik wist alles al en had informatie thuis liggen) dat was ook nog relaxed.
    En over heksen. De eerste heksen, de vervolgingen, hedendaagse heksen,... Dat was ook best interessant.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hmhm, onderwerpen verzinnen voor spreekbeurten, is totaaal niet mijn ding. (cat) Serieus, ik heb nog nooit hoger dan een 6 gehaald, zelfs op de basisschool niet. Kut spreekbeurt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    J1DBieber schreef:
    Justin Bieber(H)

    Arme klas.
    OT: Ik heb het over zoveel dingen gehouden. Maar ik zou het dolgraag over totalitarisme en dictators willen hebben!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Harry Potter. Ik had een 10 ofzo, denk ik. Toen kreeg je geen punten, maar een beoordeling. Iedereen vond het fantastisch. Was btw in groep 7 ;)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Over wicca, en ook al was ik zo nerveus dat ik ben flauwgevallen (wat mij serieus nog nóóit overkomen is, normaal heb ik niet eens een kloppend hart), het was toch het mooiste onderwerp waar ik ooit een presentatie over heb mogen doen.
    Oh, en over de toekomst (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:24 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Landen doen het ook vaak goed, heb het nu over Griekenland, Canada & Egypte gedaan.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik deed het over 'Het einde van de wereld'.
    Dat was ook leuk (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    ik weet het verschil niet meer tussen werkstuk en spreekbeurt...volgens mij herrinner ik me alleen maar mijn werkstukken. 2 daarvan gingen over spinnen en paranormale wezens...vooral spinnen was interesant :3 was trouwens groep 7 en 8


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.