• Ik houd van die film. En ik zou niet m'n leven lang zulk lang haar willen hebben, maar wel voor zulk soort dingen! :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:09 ]


    Til hug og blod.

    Hahahahahaha I love that movie!*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Beware schreef:
    Ik vind die film wel oke, maar ik houd het toch liever bij de oude vertrouwde Disney films (:

    Leannan schreef:
    En ik dacht heel even dat dit een serieus topic was :')
    Maar inderdaad, het is een leuke film en ik zou het erg graag willen doen *O*


    Love? No. I prefer cats.

    Die film is zo leuk, en grappig:$


    not everything has to be in color to be beautiful

    Ik wilde m'n haar juist afknippen, maar misschien dat ik eerst deze film moet gaan kijken. : P


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    Novemberdag schreef:
    Ik wilde m'n haar juist afknippen, maar misschien dat ik eerst deze film moet gaan kijken. : P


    Goed idee :]


    Til hug og blod.

    Beware schreef:
    Ik vind die film wel oke, maar ik houd het toch liever bij de oude vertrouwde Disney films (:


    Ik vond deze toch aardig dicht in de buurt komen van de klassiekers, samen met de prinses en de kikker. Beter dan die shit zoals Bolt enzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vond deze toch aardig dicht in de buurt komen van de klassiekers, samen met de prinses en de kikker. Beter dan die shit zoals Bolt enzo ;p


    Inderdaad. Ik vind het een beetje raar dat zoveel mensen de nieuwere Disney films direct afdoen omdat ze neit de oude animatie hebben of gewoon omdat ze neit oud zijn. Tangled en The princess and the Frog hebben beiden zeer veel van de oude 'Disney magie' in zich, vind ik zelf. Rapunzel vind ik zelfs één van de sterkere karakters, but that can be because I relate to her.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ik vind het een beetje raar dat zoveel mensen de nieuwere Disney films direct afdoen omdat ze neit de oude animatie hebben of gewoon omdat ze neit oud zijn. Tangled en The princess and the Frog hebben beiden zeer veel van de oude 'Disney magie' in zich, vind ik zelf. Rapunzel vind ik zelfs één van de sterkere karakters, but that can be because I relate to her.


    De meeste nieuwe Disney films zijn ook slechter, die twee zijn de enige die ik wél leuk vind ervan [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meade schreef:
    Echt srs, die film is zo leuk, haha.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Beware schreef:
    Ik vind die film wel oke, maar ik houd het toch liever bij de oude vertrouwde Disney films (:

    Deze film behoort anders wel tot de 'Disney Classics'. 8D


    Deep inside, I've never felt alive

    Denk niet dat ik zo'n glimlach opzet als ik dat doe xd.

    Beware schreef:
    Ik vind die film wel oke, maar ik houd het toch liever bij de oude vertrouwde Disney films (:


    Zoals de oude Sneeuwwitje, of Assepoester. Die keek ik altijd.

    Maar, ik wil mijn haar niet zo lang. Ik zou er alleen maar over struikelen en een vlecht maken zou uren duren.


    Food.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind lang haar over het algemeen niet erg handig XD

    Daar ben ik het mee eens, alhoewel ik het niet kort wil knippen heb ik een hekel aan mijn lange haren, ik laat het alleen lang omdat ik het leuk vind staan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind lang haar makkelijker als kort. Je kan er veel meer mee!


    Til hug og blod.