• “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee.


    -

    Yuap. Ik ben bang voor spinnen omdat er een ooit 30 cm naast me is geland. :3

    Ik ben bang voor geesten omdat ik veel te nieuwsgierig ben naar films & ik denk allemaal dat ik vanalles zie. [Is toch denk ik niet maargoed.]

    Nee, je bent bang voor de toekomst, 'hoe ga ik de toekomst overleden?' Je bent niet bang voor het verleden want dat is al gebeurt en je kan niet bang zijn voor het heden, omdat je dan niet kan leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    No way in hell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vaak wel ja..


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Hmm nee, niet altijd. Maar ik denk wel dat er inderdaad mensen zijn die bijvoorbeeld hoogtevrees hebben omdat ze ooit een nare ervaring met hoogtes hebben gehad, maar dat is niet altijd zo hoor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, kan niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HA. Nee. Totaal niet, denk ik.
    De dingen waar we het meest bang voor zijn zitten in ons hoofd. Zijn juist de dingen die we hopeloos proberen te ontlopen en die ons dan achteraf op de schouders tikken en verassen met hun plotselinge verschijning.
    Op een dag misschien, zou ik dat kunnen zeggen. Maar niet nu. Al hangt dat wel van je angst af.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:01 ]


    The odds are néver in our favor.

    Bij sommige dingen wel, maar zeker niet bij allemaal. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dus voor sommigen wel en voor de anderen niet? Waarschijnlijk heeft het ook te maken met je ervaringen, zoals Dragneel al zegt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben bang voor ladders en zoldertrappen sinds ik er met 4-jarige leeftijd vanaf ben gevallen en twee verdiepingen naar beneden gerold ben. Zware hersenschudding en een aantal kneuzingen. Dat is mijn fobie.
    Ik ben bang voor insecten omdat ik allergisch ben voor vrijwel alle insectenbeten. Maar dat zijn mijn enige twee angsten. En die komen door ervaringen.
    Dus het ligt er een beetje aan in welke situatie men het bekijkt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Diep klinkt het wel, maar ik denk niet echt dat het altijd waar is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ze hebben voor mij voor een deel gelijk met die uitspraak en voor een deel niet


    Physics is awesome

    Als er vorige levens zijn, dan zou dat kunnen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is dit niet de betekenis van je hele leven is al voor je bepaald en alles is lot of voorbestemd ofso. Dus alles waar je bang voor bent is allang gebeurt?


    Shit happens but pee happens a lot more.