• Gomono guise,
    omdat al mijn abo's langzaamaan ten einde lopen en ik dus niets meer te lezen heb, zoek ik nieuwe story's om te nomnomnomen.

    Ik wil alles wel uitproberen om te lezen, dus zet al jullie verhalen hier maar neer en dan neem ik wel een kijkje!
    Dankjewel. :3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Originele manier om te zeggen dat je abo's wilt ;D dit is de mijne, als je hem wilt lezen kan je een kijkje nemen op mijn profiel ^^


    "If you're a bird, I'm a bird."
    - Noah, The notebook






    In de warme zomer van 1940 ontmoeten Belle en Maarten elkaar, 2 jongeren op zoek naar veranderingen. Ze kunnen niet meer van elkaar verschillen maar desondanks is het pure liefde die tussen hen speelt. Met een symboliserende bloem, een verlangende blik en 2 smachtende harten begint hun zomerliefde die -voor hen beiden- te kort aanvoelt. Ze houden er een intense tijd op na en hartstochtelijke herinneringen.
    Maar dan breekt de oorlog in al zijn furie uit en begint alles wat ooit zo zeker leek te vervagen...
    Zal hun liefde ondanks alles stand houden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wounded rhymes about 1D. 
    Have fun. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tools of destruction ~ The Avengers



    Vijf jongeren.
    Duizenden vijanden.
    Eén planeet.
    Eén wapen.

    "There is only the war."
    "So be it."


    *Based on the awesome movie "The Avengers"
    *Written by Clint & Charybdis
    *Starts 01'06'2012
    *Hawkeye is sexy


    Weet niet of er veel belangstelling is voor een Avengers-story hier op Q, but you can give it a try :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zit op mijn iPod, dus ik kan je even geen link geven.
    Maar neem maar een kijkje op mijn profiel, bij de story: "The Midnight Game." (krul)

    Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood

    Dat is het verhaal waar ik momenteel het meeste aan werk, maar ik heb nog veel meer stories, zowel lopend als afgelopen, en niet alleen Harry Potter. Je kunt ze allemaal vinden in mijn Schrijvers ID. ^^

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik weet niet of je engels leest, maar hier heb ik een Engels verhaal.
    my heart beats for love

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:05 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn stories:




    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    Met dank aan Eeyore voor de cover!

    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



    Twee keer was Remus' leven helemaal veranderd. En telkens koste het maar een paar kleine woordjes.

    "Messrs. Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers
    are proud to present... A Marauders story!"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Captured by Curses
    Horror, onbekende personen, Fantasy.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:41 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Escape
    Feline (16) zit in een weeshuis. Op een dag leert ze Travis(18)kennen, die beloofd haar te helpen met ontsnappen.


    *Onbekende Personen
    *Geen smileys
    *In ABN

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:36 ]

    He fuck, ik dacht dat dit topic over eten ging X"D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."