• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -> Mijn Topic's.

    [Hoe/Waar starten we?]

    Mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    [Hoe/Waar starten we?]

    (We beginnen gewoon weer bij een show en dat er sommige in het publiek zitten, maar als je al bij het circus zit, kun je zien of er iemand bij het circus hoort of niet, dus dat betekend dat jou personage ze ook daar mag houden. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    (...)
    (We beginnen gewoon weer bij een show en dat er sommige in het publiek zitten, maar als je al bij het circus zit, kun je zien of er iemand bij het circus hoort of niet, dus dat betekend dat jou personage ze ook daar mag houden. ^^)


    [Okey.. Misschien komt het omdat ik moe ben.. Maar ik snap die zin niet. 'dus dat betekend dat jou personage ze ook daar mag houden'.
    Huh? :|]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Okey.. Misschien komt het omdat ik moe ben.. Maar ik snap die zin niet. 'dus dat betekend dat jou personage ze ook daar mag houden'.
    Huh? :|]

    (Jou personage hoort toch bij 't circus? dan kun je de personages die daar nog bij moeten horen daar houden, zoals die van mij bijvoorbeeld. Snap je?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    Van achter de gordijnen kijk ik naar de act die nu bezig is, Riley. Nou eigenlijk niet echt naar de act, die heb ik al vaker gezien. Meer naar de mensen die in het publiek zitten. Toen het net mijn beurt was had ik daar niet echt de tijd voor maar nu wel. Mijn blik valt een paar verschillende mensen. Voor normale mensen zien zij er waarschijnlijk ook gewoon uit als normale mensen maar ik en de andere circusartiesten weten wel beter. Nu alleen nog zorgen dat als de show is afgelopen ze er niet zomaar vandoor gaan.

    Riley Nicolas Bennett
    Ik heb me net voorgesteld en loop naar de tafel toe waar het eten op staat. Echt eten kan je het niet noemen aangezien er stukken hout, metaal en nog wat andere dingen liggen die mensen normaal gesproken niet kunnen eten. Alleen ik kan dat wel. Het lukt me om een opgewekte glimlach op te zetten terwijl ik van het stuk hout begin te eten. Circus. Ik zal nooit snappen wat mensen er zo interessant aan vinden. Helaas is mijn vader de directeur dus ik zal wel moeten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    (Jou personage hoort toch bij 't circus? dan kun je de personages die daar nog bij moeten horen daar houden, zoals die van mij bijvoorbeeld. Snap je?)


    [Ik voel me nu zo dom. Ik kan wel zeggen dat ik het snap, maar ik snap het niet.. >.<
    Als je het niet meer wil uitleggen, zeg je het maar. $;]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik voel me nu zo dom. Ik kan wel zeggen dat ik het snap, maar ik snap het niet.. >.<
    Als je het niet meer wil uitleggen, zeg je het maar. $;]


    [De mensen die al bij het circus zitten kunnen zien wie wel of wie niet een gave heeft, en ze moeten zorgen dat de mensen die een gave hebben het circus niet verlaten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena
    Een jonge man met bruin haar kwam aangelopen naar het midden toe, waar ook een tafel stond en ging hier rustig bij staan. Ik zuchtte diep en keek om me heen, waardoor ik zag hoe velen mensen gefascineerd hiernaar keken. Waarom vonden ze een jongen interessant die stukken hout en metaal op eet?
    Freak… dacht ik nogal ironisch bij mijzelf, aangezien ikzelf ook niet bepaald erg menselijk ben. Ik was hier naartoe gegaan, omdat ik had gedacht dat er hier mensen mij zouden begrijpen, maar natuurlijk niet. Er zijn hier alleen show-offs, niet bang om dit aan de wereld te laten zien… Ik rolde mijn ogen in hun kassen en vond het grappig om zo misschien wel een streek uit te halen met mijn spin, Opera.
    Deze liet ik over mijn schouder kruipen en ik grijnsde toen ik zag dat de mensen naar me angstvallig en stijf naar de spin keken, waarna ze op stonden en snel wegliepen, en aangezien ik bijna helemaal vooraan zat, leunde ik achterover terwijl de spin over mijn lichaam naar beneden liep en de mensen weg liet schrikken. Deze gingen dan ergens anders zitten of liepen snel weg, het circus uit.
    Opera liep door totdat deze bij de jonge man aankwam die nu nog steeds stukken naar binnen werkte en grijnzend keek ik toe hoe deze vlak voor hem kwam te zitten met glinsterende oogjes. Good job, Opera.

    (De spin is trouwens net zo groot als twee handen naast elkaar. ^^)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik. Schrok. Me. Kapot. :'D
    Madeline 'Maddy'
    Verveeld wachtte ik tot deze circusact voorbij was. Ik was meestal één van de laatste, aangezien mijn slang, Zuko, door het publiek heen ging kruipen. Ik liet mijn vingers langs zijn schubben glijden, terwijl hij in mijn nek rustte. Ik keek tussen de gordijnen door, en zag dat sommige mensen angstig opstonden en wegliepen. Mijn oog viel op een meisje met een enorme spin, en een lichte grijns sierde mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dubbel --'

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hahaha, sorry, sorry. Probably should've warned you, guys (aa))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Riley Nicolas Bennett
    Ik wil net een stuk metaal pakken als ik zie dat er een enorme zwarte spin op de tafel zit. Mijn kaak verstrakt een beetje. Niet omdat ik bang ben van spinnen, die vind ik juist niet eng. Meer gewoon om het feit dat hij daar zit. Ik hervat mijn beweging en pak een stuk metaal en begin verder te eten zonder nog op de spin te leggen. Degene van wie die spin is krijg ik nog wel.
    Terwijl ik verder eet glijden mijn ogen over het publiek. Rond een meisje met donker haar is een beetje een leegte te ontstaan, alsof de mensen die daar net nog zaten zijn weggelopen of eens verdwenen. Ik haal mijn schouders op en eet rustig door.

    Eden Florence Morales
    Ik wil net naar de andere kant van het publiek kijken als sommige mensen in eens opstaan en haastig ergens anders gaan zitten. Een paar lopen zelfs de tent uit. Als ik beter kijk zie ik dat een enorme spin bij haar wegloopt en richting Riley en het tafeltje gaat.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Madeline er ook naar kijkt. Er staat een lichte grijns op haar gezicht. Zij en dat meisje zouden vast wel goede vriendinnen zijn, ook al gaan spinnen en slangen niet echt samen.
    De spin zit inmiddels op de tafel. Riley stopt even maar eet iets later al rustig verder. Als ik nou dichtbij genoeg zat zou ik er voor kunnen zorgen dat de spin op hem springt, maar ik ben een eindje bij hem vandaan en om dat nu te gaan schreeuwen is niet echt handig. Het zou me niks verbazen als Riley dan boos zou worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered