• Ik heb net flink even een potje lopen huilen omdat ik een mailtje kreeg van mijn mentor over mijn profielkeuze als ik naar het HAVO ga. Ik realiseerde me dat ik daarmee mijn geweldig lieve klas moet inruilen voor nachtmerrie mensen en dat ik mijn beste vriendinnen niet zo vaak meer ga zien. Ik vind dit echt heel kut als ik dat zeggen mag.. Elke keer droom ik ervan dan ik helemaal alleen achter in de klas allemaal hoge cijfer haal en uitgemaakt wordt voor nerd enso.. Meh ik voel me echt alsof ik niet ga gewaardeerd worden in de HAVO klas en dat gevoel is kut. Anyway ik moet even huilen om alles eruit te laten. Om dit nog enigzins nuttig te houden: hebben jullie ook wel eens gehuild om eigenlijk niks?

    Edit; het is nog niet zeker of ik naar HAVO ga, dat ligt eraan of ik de toetsweek goed maak. Dat maakt het alleen nog maar kutter.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:09 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De hele dag al :')
    En succes dan met je klas'x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Zovaak.:Y)


    -

    Vandaag nog ;D
    Veel succes met je nieuwe klas, probeer er het beste van te maken dan komt het wel goed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, zo vaak.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn Havo periode was veel minder leuk dan mijn VMBO periode, ain't gonna make a secret out of that. The thing is; in 4Havo zijn er allemaal al door de jaren heen groepen gevormd en het is moeilijk om daar tussen te komen als je nieuw bent.
    Soyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elke keer droom ik ervan dan ik helemaal alleen achter in de klas allemaal hoge cijfer haal en uitgemaakt wordt voor nerd enso..

    Serieus, als dat gebeurd moet je weten dat die kinderen die dat gaan zeggen gewoon kinderachtig zijn. Het is de bedoeling dat je hoge cijfers haalt, want dan ga je slagen.
    Natuurlijk kan je soms wel eens van die grapjes krijgen van "Zo dat is hoog!" of "Jij hebt zeker heel lang geleerd." Maar die kreeg ik als Havo-leerling ook. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt.

    Ik neem aan dat je van het Atheneum naar Havo gaat en ik kan je geruststellen. Er wordt (iig op mijn school) geen onderscheid gemaakt. Waarom zou je dat doen? Jullie zijn 15 of bijna 16 en dan hebben de meeste leerlingen wel andere dingen aan hun hoofd (vriendjes, werk, opleiding enzo).

    Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken. Je kan nog op het Atheneum blijven en er is nog niks gebeurd (dus hoe kan je weten dat de leerlingen zo gaan doen? Juist, niet).
    Ik hoop dat je je minder zorgen gaat maken, want het gaat toch om jouw cijfers en die zijn belangrijk (en de mening van andere leerlingen niet).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Frodo schreef:
    Vandaag nog ;D
    Veel succes met je nieuwe klas, probeer er het beste van te maken dan komt het wel goed.


    Love? No. I prefer cats.

    Mensen gaan je niet een nerd vinden als je hoge cijfers haalt, als je er over gaat irriteren zoals oh god ik heb het vast verknalt, ik heb vast een 3 en dan een 8 halen :')


    SLOAN.

    Ik denk dat iedereen wel eens huilt om niets. Maar ik vind niet dat je huilt om niets je bent bang dat je je vrienden niet meer gaat zien. Maar vrienden blijven altijd vrienden ookal zie je ze een tijdje niet. En aan de andere kant het is toch geweldig dat je naar de havo kan(Y) Gefeliciteerd en maak je geen zorgen;)


    not everything has to be in color to be beautiful

    Ik zit in 3 atheneum en moest dit jaar een profiel kiezen. Heb gekozen voor c&m, ook al kiezen vrijwel al mijn vrienden n&g of n&t. Volgend jaar zit ik in het begin waarschijnlijk dus ook zwaar loner te zijn, maar 't is niet anders. Met dit profiel kan ik wat en ik vind het ook leuk. Ik weet zeker dat ik binnen no time nieuwe vrienden maak en dat dat jou ook lukt, no worries :].


    i put the fun in funeral

    RINGDINGDONG schreef:
    Elke keer droom ik ervan dan ik helemaal alleen achter in de klas allemaal hoge cijfer haal en uitgemaakt wordt voor nerd enso..

    Serieus, als dat gebeurd moet je weten dat die kinderen die dat gaan zeggen gewoon kinderachtig zijn. Het is de bedoeling dat je hoge cijfers haalt, want dan ga je slagen.
    Natuurlijk kan je soms wel eens van die grapjes krijgen van "Zo dat is hoog!" of "Jij hebt zeker heel lang geleerd." Maar die kreeg ik als Havo-leerling ook. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt.

    Ik neem aan dat je van het Atheneum naar Havo gaat en ik kan je geruststellen. Er wordt (iig op mijn school) geen onderscheid gemaakt. Waarom zou je dat doen? Jullie zijn 15 of bijna 16 en dan hebben de meeste leerlingen wel andere dingen aan hun hoofd (vriendjes, werk, opleiding enzo).

    Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken. Je kan nog op het Atheneum blijven en er is nog niks gebeurd (dus hoe kan je weten dat de leerlingen zo gaan doen? Juist, niet).
    Ik hoop dat je je minder zorgen gaat maken, want het gaat toch om jouw cijfers en die zijn belangrijk (en de mening van andere leerlingen niet).

    Ow meid zo zijn ze echt in HAVO. Mijn vriendin is van HAVO naar VWO gegaan en die werkt toen ook helemaal belachelijk gemaakt. Ik ken die kinderen omdat ik in de brugklas in een HAVO-VWO klas zat, gemengd dus.. Die kinderen waren ook niet te houden.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Audacity schreef:
    Ik zit in 3 atheneum en moest dit jaar een profiel kiezen. Heb gekozen voor c&m, ook al kiezen vrijwel al mijn vrienden n&g of n&t. Volgend jaar zit ik in het begin waarschijnlijk dus ook zwaar loner te zijn, maar 't is niet anders. Met dit profiel kan ik wat en ik vind het ook leuk. Ik weet zeker dat ik binnen no time nieuwe vrienden maak en dat dat jou ook lukt, no worries :].

    Heuj! Ik heb ook voor C&M gekozen als profiel. Ik ken de andere VWO groep ook goed omdat mijn nichtje daar in zit en ik dus ook met die klas omga. Ik ga dus niet loner zijn in dat soort lessen want wij hebben maar twee VWO klassen :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    veel succes


    geen idee wat ik hier moet invullen :)


    26 - 02 - '16

    Ben eigenlijk al de hele week down (;
    ik ben overstapt midde in het jaar van 3 vwo naar 3 havo en hetbevalt me prima
    En anders maaak je toch gwn nieuwe vriendinnen?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead