• I'm not happy at all.
    Mijn ex was een LDR (Long distance relationship) Ik heb 'm ontmoet via Youtube, ik vroeg mam of hij hierheen mocht komen. Ze zei, ja dat is goed leuk! De dag voor hij zou komen hoorde me pa het en hij vond het geen goed idee, maar het was al te laat om af te zeggen. Ok fine, hij was hier en shit, we kissed. 's avonds zette ik hem af bij het treinstation en ik kwam thuis. Me vader begon tegen me te schreeuwen en me te bedreigen. Wanneer mijn moeder wat wou zeggen om me te beschermen zei me pa hou je bek dicht tegen haar. Ik mocht hem nooit meer zien, hij zei zoek maar iemand in de buurt. Ik ben 2x stiekem naar hem toe geweest met de trein. Hij heeft 't uitgemaakt.
    K, toen ontmoette ik eindelijk iemand in de buurt. Op een feestje ontmoet, we kissed enzooo. Toen wouden we afspreken naar de film te gaan. Ik vroeg mijn ouders of het mocht. Pap zei nee, te oud. Hij was 3 jaartjes ouder. We raakten in discussie omdat ik het een onzin reden vond. En 3 jaar is niet veel. Tja.. ik werd boos.. hij werd boos.. hij rende me achterna het huis door en heeft me bij mn keel gegrepen en geslagen enzo. Mijn moeder erachteraan. Nou blijkt dat ik helemaal geen vriendje mag. Fine, vanwege zijn kut turkse cultuur. Hij noemt mijn vriendin een slet omdat ze 2 vriendjes heeft gehad op d'r 16e. Ik mag nergens heen, like, naar een andere stad alleen met een vriendin shoppen. Nee, mag ik niet. Ik mag niet naar LAN party's (Met een groep gamen).

    Nu heb ik stiekem een vriendje. We hebben al 7 maanden wat, ook een LDR. Ik hou het dus geheim van mn ouders. Ik wou er 1x stiekem heen, maar ik werd betrapt. Ik zei maar dat ik stiekem naar een LAN party wou. Ik ging dus echt niet zegge dat ik naar een jongen toe wou. Dus... dit klinkt allemaal erg clishé enzo maar.. We hebben tegen elkaar gezegt dat we op elkaar wachten. Like, wanneer ik 18/19 ben tot ik me eigen huis enzo heb, dat we eindelijk bij elkaar kunnen zijn. Maarja.. ik mis hem... Ik moet regelmatig wel eens gewoon.. naja.. huilen... Wat echt niks voor mij is want iedereen ziet mij als een harde, stoere meid :l lol...
    En omdat mijn pa me geslagen heeft en bedreigd, raak ik snel geïrriteerd aan hem. Ik word gek van zijn regels en zijn overbezorgdheid.
    Hij moet accepteren dat ik ouder wordt...

    Ik heb geen idee of me ik aanstel of weet ik veel. Ik heb er gewoon schoon genoeg van. Bah. idk.. ik weet t gewoon niet. Ik mis hem


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is vervelend. Aan de ene kant snap ik dat ouders niet helemaal door hebben dat hun 'baby' ook ouder wordt, maar om nou te slaan en alles ;; En helemaal geen vriendje mogen is ook zo.. Hopelijk draait je vader een beetje bij.

    Een vriendin van mij mag niet eens van IJsselsstein naar Utrecht om te winkelen. Ze is 15.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wanneer leren die verdomde ouders nu eens dat ze hun culturen/geloven/gebruiken NIET door de strot van hun kinderen moeten duwen?
    Je kunt je moeder ook niet in vertrouwen nemen?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 0:35 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wanneer leren die verdomde ouders nu eens dat ze hun culturen/geloven/gebruiken NIET door de strot van hun kinderen moeten duwen?
    Je kunt je moeder ook niet in vertrouwen nemen?
    Ik heb het idee dat het wel allemaal van m'n moeder mag, maar ze durft niks te zeggen vanwege m'n vader...


    I live for the applause, you will die for it.

    Sleipnir schreef:
    (...)Ik heb het idee dat het wel allemaal van m'n moeder mag, maar ze durft niks te zeggen vanwege m'n vader...

    Pffft. Vreselijk voor je!
    Maar kun je niet een serieus gesprek houden met je ouders over je vrijheid en dat je echt wel zelf kunt beslissen oud iets verstandig is of niet?
    Ik heb heel erg vaak ruzie met mijn ouders, maar stukje bij beetje krijg ik steeds meer vrijheid.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pffft. Vreselijk voor je!
    Maar kun je niet een serieus gesprek houden met je ouders over je vrijheid en dat je echt wel zelf kunt beslissen oud iets verstandig is of niet?
    Ik heb heel erg vaak ruzie met mijn ouders, maar stukje bij beetje krijg ik steeds meer vrijheid.
    Tried it.. Maar m'n pa heeft altijd gelijk he. Het is gewoon afwachten voor mij tot ik hier eindelijk weg kan..
    No offense, I love them, maar ik wil gewoon my own place to live my own life :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Sleipnir schreef:
    (...)Tried it.. Maar m'n pa heeft altijd gelijk he. Het is gewoon afwachten voor mij tot ik hier eindelijk weg kan..
    No offense, I love them, maar ik wil gewoon my own place to live my own life :/

    Ugh, dat is echt verschrikkelijk stom. Ouders zijn ook gewoon mensen, die kunnen ook voor hetzelfde geld oneerlijk hebben.
    Jammer dat er geen andere oplossing mogelijk is en je vader zo star is. Heeft hij dan niet door dat hij zelf ook niet zo behandeld wil worden als hij tiener was geweest?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ugh, dat is echt verschrikkelijk stom. Ouders zijn ook gewoon mensen, die kunnen ook voor hetzelfde geld oneerlijk hebben.
    Jammer dat er geen andere oplossing mogelijk is en je vader zo star is. Heeft hij dan niet door dat hij zelf ook niet zo behandeld wil worden als hij tiener was geweest?
    Tja, kheb geen idee hoe dat bij hem vroeger is geweest.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sleipnir schreef:
    (...)Tried it.. Maar m'n pa heeft altijd gelijk he. Het is gewoon afwachten voor mij tot ik hier eindelijk weg kan..
    No offense, I love them, maar ik wil gewoon my own place to live my own life :/

    Kun je niet dat begeleid wonen shizzle doen?


    No growth of the heart is ever a waste