• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik klim naar de achterbank toe en trek Blaine met me mee, zodat hij boven op me komt te liggen en ik zoen hem vol passie. Ik merk dat mijn handen een klein beetje trillen door de spanning en ga al snel onder Blaines shirt met mijn handen waarna ik hem over zijn rug streelt, maar stop bij zijn middel.

    [Auw...]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( jep maar ach het is niet de eerste keer, miss kan finn naar rach, ff omkleden)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij klimt naar de achterbank toe en ik klik gelijk dat de deuren op slot zitten. Je weet maar nooit, dat er een gek komt. Hij trekt me dan vervolgens mee en ik beland op hem. Hij zoent me vol met passie en ik beantwoordt zijn zoen. Zijn handen gaan onder mijn shirt en strelen mijn rug en stopt bij mijn middel. Naar de zoen geef ik kleine zachte kusjes in zijn nek en ga met mijn handen onder zijn shirt en streel zijn buik en borst.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Met mijn muziek en zak snoep die al over de helft leeg is, gaan de minuten voorbij.
    Heel de tijd moet ik denken aan het jongetje of meisje in de buik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik voel kippenvel ontstaan als Blaine me kleine en zachtje kusjes in mijn nek geeft. Het word alleen nog maar erger als hij mijn buik en mijn borst streelt. Ik druk zachtjes mijn onderlichaam tegen de zijne aan en kreun daarna zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat zijn onderlichaam tegen de mijne aan drukt en hoor hem zachtjes kreunen. Ik grinnik zachtjes en pak zijn beide benen en sprijd het, waarnaar ik makkelijker tussenin kan liggen op hem. Mijn handen glijden naar zijn shirt en ik trek het uit. Daarna volgt mijn shirt en zoen ik hem weer passievol op zijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik besloot de snoep neer te leggen en iets gezonds te halem.
    Ik liep richting kantine toen ik Finn in een omhelzing zag staan.
    Boos stormde ik op hem af. " dus je wilt geen kind omdatje vreemd gaat" schreeuw ik boos naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( tot hoelaat blijven jullie vanaaf online)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (De hele avond, tot laat, hehe! Mijn vader gaat voetbal kijken, dus wilt hij niet computeren. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    ( ik ook ben alleen thuis ouders zijn bij guus meeuwis)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine trekt mijn shirt uit, en daarna de zijne. Daarna zoent hij me weer passievol op mijn mond en laat ik mijn handen naar zijn broek glijden en zoek ik zijn knoop op. Als ik het gevonden heb open ik het en beëindig ik onze zoen even om zijn broek zo ver mogelijk uit te trekken. Daarna zoen ik hem weer en druk ik nogmaals met mijn lichaam tegen het zijne en voel ik dat de mijne al begint te groeien.



    Finn

    Ineens schrik ik op van Rachels stem en laat ik Jesy automatisch los. 'Waar heb je het over? Ik ga niet vreemd.' zeg ik verbaasd. Ik zal nooit vreemdgaan, ik weet zelf hoe pijn het doet. Waarom zou ik dat dan iemand anders aandoen?

    [Ik ook de hele avond! (: Eigenlijk zou ik uitgaan, maar dat is gecanceld.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racjel
    " nou dat zien we echt, serieus ik ben blij dat ik niet naar je geluisterd hebt" ik duw tegen zijn buik an


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel, ik zou jou nooit bedriegen, echt niet.' zeg ik terwijl ik haar fronsend aan kijk. 'Jesy en ik waren gewoon aan het praten, en ze trooste me. Dat is alles.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    ' rachel,' zeg ik, maar ze luistert niet. ' Rachel, RACHEL!' schreeuw ik uiteindelijk. ' Ik hoef Finn niet, niet op die manier. Waarom ben je zo verschikkelijk jaloers, jongens mogen meiden best zonder romantische reden omhelzen,' Ik kan me hier zo boos om maken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:07 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik kijk boos naar hem. " je wiltvdat ik ons kind vermoord om vervolgens mij met een gebrokken hard en liefdesverdriey achter te laten" boos draai ik me pom


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan