• Helloo people,

    Het leek mij leuk om, een zoveelste, Hogwarts (Harry Potter) RPG te maken. Alleen dan niet met de al bestaande personages, maar met nieuw door jullie bedachte personages. (: Alleen de docenten uit de boeken en films zijn er nog wel. Je mag overigens wel familie/vrienden zijn met bepaalde personages (ook als ze nooit familie/vrienden hadden) maar die personages zelf komen dan niet voor.
    Meedoen? Dit invullen a.u.b (:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Verjaardag:
    Status:
    Afdeling:
    Schooljaar (1 t/m 7):
    (...)blood (mud, half, pure):
    Beste schoolvak van Hogwarts:
    Slechtse schoolvak van Hogwarts:
    Patronus:
    Familie:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:

    ; Probeer zo min mogelijk voor andere personages te spelen, als het even niet anders kan mag je geen recente dingen veranderen.
    ; Als je langer dan een week afwezig bent graag van tevoren melden anders wordt je personage eruit gegooid.
    ; Schelden mag IC niet OCC
    ; 16+ is toegestaan
    ; OCC met ( ), { }, [ ], enz.

    Rollen:

    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart
    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone
    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone

    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Gryffindor

    Slytherin

    Ravenclaw

    Hufflepuff


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:12 ]


    how dare you speak of grace

    Volledige naam: Sharone Lucia Malfoy
    Roepnaam: Shar
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Verjaardag: 5 mei
    Status: Single
    Afdeling: Slytherin
    Schooljaar (1 t/m 7): 7
    (...)blood (mud, half, pure): Pureblood
    Beste schoolvak van Hogwarts: Defense against the dark arts
    Slechtse schoolvak van Hogwarts: Potions
    Patronus: Leeuw
    Familie: the Malfoys, jwz
    Uiterlijk + foto:



    Haar orginele haarkleur is blond zoals bij alle Malfoys maar op haar 15e heeft ze het kastanjebruin geverfd.

    Innerlijk: Ze is niet heel erg het zelfde als haar familie, maar ze heeft meestal wel een kort lontje, dus het is niet heel slim om haar kwaad te maken. Als ze echter niet kwaad is, is ze altijd heel aardig tegen iedereen en is een beetje een allemans vriend.
    Extra: Ze kan haar vader en broer soms niet uitstaan maar is toch wel heel erg familiegericht. Dus je moet niet kwaad spreken, zeker niet over haar broer.

    Ze heeft 1 kitten;

    Mustache:



    Hij is een beetje dom en daardoor wordt hij alleen maar schattiger.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:13 ]


    how dare you speak of grace

    Jaaaaaa ik reseveer een meisje uit Slytherin, mag het de dochter zijn van Voldie of Bellatrix?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Jaaaaaa ik reseveer een meisje uit Slytherin, mag het de dochter zijn van Voldie of Bellatrix?


    Tuurlijk, beste is Bellatrix omdat die een beetje een normaal mens is, maar Voldemort ook ;)


    how dare you speak of grace

    Damn it. Ik wou een dochter maken als Voldies dochter :(. Zou er misschien een tweeling mogen. Als aragog dat wilt :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Damn it. Ik wou een dochter maken als Voldies dochter :(. Zou er misschien een tweeling mogen. Als aragog dat wilt :D

    Ik vind het geen probleem, maar ik zie wel vaker dat je al heel snel stopt met vele RPG's..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik iemand reserveren voor Gryffindor?

    Jajajaja mag ik een jongen uit Gryffindor reserveren?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    HurtedHeart schreef:
    Damn it. Ik wou een dochter maken als Voldies dochter :(. Zou er misschien een tweeling mogen. Als aragog dat wilt :D


    Tweelingen zijn goed, maakt niet uit hoeveel zusjes/broertjes als je maar overlegd met de ander

    @Jessiiicaa Ja tuurlijk (:
    @xHogwarts Ja jij ook (:

    X


    how dare you speak of grace

    Jeej!:D]

    YAY tnx


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Volledige naam: Lily Fay Granger
    Roepnaam: Lily
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouw
    Verjaardag: 2 januari
    Status: single
    Afdeling: Gryffindor
    Schooljaar (1 t/m 7): 6
    (...)blood (mud, half, pure): Muggleborn/Dreuzeltelg
    Beste schoolvak van Hogwarts: Bezweringen en Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    Slechtste schoolvak van Hogwarts: Geschiedenis van de Toverkunst
    Familie: haar ouders zijn Dreuzels en werkzaam in een tandartspraktijk. Zij en haar zeven jaar oudere zus Hermione hebben op elfjarige leeftijd allebei een brief gekregen, waarbij ze uitgenodigd werden om aan Zweinstein te studeren.
    Uiterlijk + foto: lange bruine krullen, lichtbruine ogen, slanke atletische bouw.



    Innerlijk: zij en Hermione lijken niet heel erg veel op elkaar. Lily is, net als haar zus, slim, al komt haar intelligentie eerder aangewaaid dan dat ze de boeken induikt om iets te leren. Ze heeft een goed stel hersens. Wat haar verteld wordt blijft bijna altijd hangen. Ze houdt van school in het algemeen, maar wordt er niet door geobsedeerd. Wat ze leuk vindt aan Zweinstein is het volgende: de vele sociale contacten, het mystieke kasteel, het feit dat ze bij het Zwerkbalteam zit en gewoonweg dat ze een heks is. Ze houdt van toveren en zwaaien met haar toverstok.
    Het vak dat ze uit de grond van haar hart haat, is Waarzeggerij. Ze vind het een nutteloos vak en een van de meest onnauwkeurige vakken van de toverkunst. Eigenlijk heeft ze een hekel aan leren, vandaar dat haar minst favoriete en slechtste vak Geschiedenis van de Toverkunst is. Die ellende lange dikke boeken doorlezen is niets voor haar. Ze doet liever iets. Duw haar een toverstok of bezem in de hand en haar opvallende talenten komen te boven. Naast haar slimheid is ze een uitstekende Zwerkbalster (in tegenstelling tot haar zus). Ze heeft in de Dreuzelwereld altijd van sport gehouden en de liefde ervoor is niet vergeten toen ze de toverwereld instapte. Ze is sociaal, vrolijk, ontzettend trouw en vriendelijk, maar ook is ze ontzettend koppig en eigenwijs en af en toe kan ze een betweter zijn. Ook is ze een echte romanticus. Ze trekt zich weinig aan van wat mensen van haar vinden. Ze heeft een eigen mening. Tegen haar verlies kan ze absoluut niet. Ze heeft ontzettend veel lef, durft alles en is behoorlijk rebels. Het liefst leidt ze een opstand of doet ze iets wat tegen de regels is, zolang het maar voor ‘het goede doel’ is. Haar grootste angst is (en dan spinnen niet meegeteld, want die haat ze ook verschrikkelijk), is de mensen verliezen van wie ze houdt.
    Extra: ze is Zoeker van het Gryffindor Zwerkbalteam.
    Patronus: sneeuwpanter

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:05 ]

    Mag ik een meisje reserveren voor Ravenclaw.

    Ik zal eerst even een plaatje zoeken, maar de internet op mijn computer is echt harstikke sloom dus het kan even duren hihi :Y)


    Stay Strong Darling

    Lifehouse schreef:
    Mag ik een meisje reserveren voor Ravenclaw.

    Ik zal eerst even een plaatje zoeken, maar de internet op mijn computer is echt harstikke sloom dus het kan even duren hihi :Y)


    Tuurlijk (:


    how dare you speak of grace

    als Aragog dan dus dochter Voldie doet, wil ik wel een Zoon van Bellatrix reserveren als dat dan kan. ;3

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Volledige naam: Alexys Chayenna Malfoy
    Roepnaam: Alex, Alexy
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Verjaardag: 21-08
    Status: Nog single
    Afdeling: Slytherin
    Schooljaar (1 t/m 7): 6
    (...)blood (mud, half, pure): Pure
    Beste schoolvak van Hogwarts: Transfiguratie en toverdranken.=
    Slechtse schoolvak van Hogwarts: De geschiedenis van magie
    Patronus: vos
    Familie: Draco Malfoy (Broer)
    Sharone Malfoy (zus)
    Lucius Malfoy (Vader)
    Narcissa Malfoy (Moeder)
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk: In de rpg te zien-
    Extra: Ze is beater bij het quidditch team van Slytherin, en ze heeft een kat. Shania. Ook spreekt ze sisseltong.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:41 ]


    El Diablo.