• Dus, sinds ik zomervakantie heb zit ik echt nonstop op de sims 2 8-)
    Oh how I missed that <3
    Ik heb echt een familie met zestien kinderen :'D die hebben ook al allemaal kinderen XD je zou die stamboom eens moeten zien haha.

    Nog meer verslaafden? :P


    Life is hard and then we die

    Gabumon schreef:
    (...)

    Serieus??
    Oh god, ik heb dat zo vaak gespeeld, maar waarom wist ik dat niet D:
    Nu breng jij mij op ideetjes hoe ik dit weekend door kom..
    Dat staat geloof ik bij ... gedachtes van die sims? Dan kun je op een koffertje klinken en daar staan dan allemaal dingen die je moet doen. Op die manier word je een soort 'ervaren' toerist :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat staat geloof ik bij ... gedachtes van die sims? Dan kun je op een koffertje klinken en daar staan dan allemaal dingen die je moet doen. Op die manier word je een soort 'ervaren' toerist :P


    Hmm.. Owkeej ;d Ga ik dat maar eens bekijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgens mij heeft mijn computer niet genoeg geheugen en is de videokaart te oud, zelfs voor de sims2.


    Food.

    Ik had het eerst ook, maar nu speel ik het niet meer.
    Mijn computer loopt er namelijk altijd vast van.. Helaas.


    Tell me about it, stud.

    Ik wil dat op de een of andere manier altijd spelen wanneer ik het super druk heb. En nu heb ik een half jaar geen school en dus veel vrije tijd, en nou heb ik het helemaal niet gespeeld :'D
    Misschien dat ik het morgen of dit weekend weer eens ga spelen :3


    As travars

    Ik ben een fervent Sims 2 speler. x)
    Sinds 2004-2005 speel ik het al en ik heb alle uitbreidingspakketten en accessoirepakketten op 1 na en dat is Villa en Tuin. :Y)

    Nu wil ik het ook spelen, maar dat kan niet want ik moet nu allemaal psychologische dingen leren. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gabumon schreef:
    (...)

    Dat is waarschijnlijk geen fout in het spel ;$
    Bij heel veel mensen is dat -Ook bij mij en mijn moeder-
    Sims 3 huisdieren vraagt veeeel meer van je grafische kaar dan die andere..


    ot; Ik zit telkens al over na te denken om sims 2 weer te installeren XD Maar nog steeds niet gedaan..
    + speel ik stiekem Sims 3 nog steeds + Sims Middeleeuwen ;$

    Dan verwijder ik hem wel en installeer ik sims 2 + alle uitbreidingen die ik ervan heb haha :'D Daar is huisdieren wel normaal.


    -

    Ik, haha. Mijn grootste familie heeft nu... iets van zeven kinderen, en veertien kleinkinderen, máár, ze hebben allemaal een naam van een van mijn favoriete artiesten (: ik heb nu bijna heel You Me At Six gehad, een aantal van Simple Plan, Paramore... :')


    Destroy what destroys you.

    Ik ben ook enorm verslaafd:P
    Maar nu meer aan Sims middeleeuwen! Heb nu een uitbreiding met Piraten:)
    Ik ben trouwens echt een Sims 2 speler..
    Sims 3 heb ik niet, maar ik weet niet zo goed of ik die wel wil hebbe xD
    Is 3 echt zoveel beter dan 2 of niet?

    Ik heb trouwens wel echt een blunder gehad in 2.
    Was er een mannetje ontvoerd door Aliëns.. en ik wist nog niet wat er dan gebeurde. Ik hoorde wel dat muziekje van zwanger en ik dat hele huis doorzoeken. Ja waar is toch die vrouw? dus ik zoeken en zoeken, maar kon niet vinden, dus dacht: Nou ja zal wel. Wordt opeens die vent dikker! Dus ik hem op de loopband zetten, omdat mijn cheats opeens niet leken te werken en ik snapte er echt niets van, want zijn behoeftes enzo gingen steeds sneller achteruit.. Bleek die dus zwanger te zijn. Ik zat echt: Oh! hij was zwanger!
    Ik voelde me echt heel dom achteraf xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Haha sims 2 is leuk >.< Ik kan hem alleen niet meer spelen. Iemand heeft een hele grote kras gemaakt op de laatste cd dus ik kan hem niet meer installeren ): Nu speel ik sims 3, is ook leuk
    ^-^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 14:26 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb sims 3, en daar aan ben ik verslaafd.

    Scandal schreef:
    Ik ben een fervent Sims 2 speler. x)
    Sinds 2004-2005 speel ik het al en ik heb alle uitbreidingspakketten en accessoirepakketten op 1 na en dat is Villa en Tuin. :Y)

    Nu wil ik het ook spelen, maar dat kan niet want ik moet nu allemaal psychologische dingen leren. Ö
    Hihihi ik ben dus niet de enige :3 ik heb alleen seizoenen niet maar dat is expres want ik vond dat altijd zo irritant XD


    Life is hard and then we die

    Neelie schreef:
    (...)
    Ik had eens een hele dag zitten proberen, maar het lukte me niet :C
    Oh, ik had daar wel behoefte aan.
    Je wet het niet zolang je het niet geprobeerd hebt.


    Ik heb meerdere weerwolven gehad, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hou van de sims 2 (;
    Ik heb alle uitbreidingspakketten, en nu heb ik heel erg veel zin om dat te gaan spelen. Maar nog genoeg huiswerk te doen ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hihihi ik ben dus niet de enige :3 ik heb alleen seizoenen niet maar dat is expres want ik vond dat altijd zo irritant XD

    Ik vind het leuk om met de sims in de sneeuw te spelen. =P

    Ik zat ook altijd op desims2 site. Maar die is nu uit de lucht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury