• Ik haal dit jaar niet, dat is duidelijk.
    Ik doe nu vwo en ik vraag me af wat verstandiger is
    Naar havo 4 , examen doen in Havo en dan nog vwo eventueel
    Of dit jaar overdoen
    Aan de ene kant denk ik wel dat ik op het vwo thuishoor
    Maar ik heb echt geen zin om dit schooljaar over te doen, dan blijf ik de vakken houden die ik niet leuk vind en waar ik slecht in ben.
    Wat zouden jullie doen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    uit je post te lezen blijkt dat je niet de motivatie hebt voor de vakken die je nu hebt, maar verschilt het vakkenpakket van 4 havo en 4 vwo zo erg, dan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je hebt hier al een topic over, ik denk dat je dadelijk een slotje krijgt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben in de 3e naar havo gegaan en na mijn examen doe ik nu weer vwo. En het gaat een stuk beter. Ik heb het zo gedaan omdat ik wist dat als ik bleef zitten ik helemaal geen motivatie zou hebben en me kapot zou vervelen(ik ben naar havo gegaan vanwege mijn dyslexie, anders had ik vwo gewoon gekund).
    Ik zou naar havo gaan, sowieso hoef je dan geen vwo te doen en heb je toch een diploma. En via hbo kom je ook op de uni. Ook zeg je dat je eigenlijk niet wilt blijven zitten.
    Maar ja, je moet het zelf bepalen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aragog schreef:
    uit je post te lezen blijkt dat je niet de motivatie hebt voor de vakken die je nu hebt, maar verschilt het vakkenpakket van 4 havo en 4 vwo zo erg, dan?

    Ik moet dan 3 vwo over doen
    Dus dan heb ik nog alle vakken, zonder te kiezen
    En ik heb in principe een havo profiel(dat moest ik doen omdat ik al langer op blijven zitten sta) en dat verschilt weinig met het profiel dat ik had gedaan als ik naar 4 vwo was gegaan, eigenlijk vind ik het leuker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -> Dubbltopic, slotje


    I am an idiot, I move.