• Vanmorgen moest ik werken en ik zag allemaal nieuwe mensen die ik nog niet eerder had gezien. Nou ja, ik was dus gewoon een gebakje aan het proeven - lang leve de bakkerij! - en een jongen keek dus klaarblijkelijk met open mond hoe ik een tompoes at, waarna hij met zijn rek tegen de muur opbotste. :''''''''''D
    Mijn collega moest echt vet lachen, maar ik had eerst niet in de gaten wat ik deed. XD
    Blijkbaar eet ik dus heel sexy een tompoes op. (cat)

    Wat hebben jullie voor komisch iets beleefd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, daar ben ik jaloers op. Ik eet blijkbaar heel lomp..


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Haha, daar ben ik jaloers op. Ik eet blijkbaar heel lomp..

    Ik heb dat met chips. Dan kraakt het zowat in het hele huis en kan ik echt niet eten. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, ik zou echt helemaal strak liggen als ik zoiets mee zou maken. :Y)
    Vandaag heb ik eigenlijk nog niet echt iets komisch beleefd, helaas.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou echt een een deuk hebben gelegen :'D
    Maar ik heb niets komisch beleefd deze week, helaas. het was deze week allen maar saai D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, ik heb dat met kersen. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Leer mij jouw manier van toempoesen eten (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik eet mijn eten met smaak. (cat) Dat compliment heb ik dus wel al twee maal gehad.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 jan 2019 - 23:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je een beugel hebt, dan heb je ook zo van die rekkers in je mond he. Wel, een vriendin van mij heeft dat dus, en om te eten 's middags doet ze die uit. Ze legt die dan altijd op het deksel van haar brooddoos. Een andere vriendin van mij, die pakt graag dingen af, vraag me niet waarom. Dus wat doet ze ? Ze pakt dat deksel, en die rekkers vallen eruit. Recht in het shirtje van nog een andere vriendin. Serieus, we hebben PLAT gelegen want die rekkers zaten dus in haar BH. Toen moest ze naar de wc om die rekkers eruit te halen, maar serieus, ik was bijna gestikt in mijn eten.

    +1 voor die jongen! _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mercurial schreef:
    Hahaha, ik zou echt helemaal strak liggen als ik zoiets mee zou maken. :Y)
    Vandaag heb ik eigenlijk nog niet echt iets komisch beleefd, helaas.

    Haha, sounds awesome. I really have to meet that guy.
    Toen ik vandaag ging werken, heb ik alleen een bord eten over een klant heen gegooid. Dat zou misschien grappig zijn geweest, als het niet een vriend van mijn baas was. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Corsara schreef:
    Haha, sounds awesome. I really have to meet that guy.
    Toen ik vandaag ging werken, heb ik alleen een bord eten over een klant heen gegooid. Dat zou misschien grappig zijn geweest, als het niet een vriend van mijn baas was. :3

    Woops. Gleed je uit?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaaha, omg, genius. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb vandaag wel iets anders meegemaakt met een tompoes. Alleen die werd in mijn gezicht gedrukt.
    Ik werk bij de gebaksafdeling bij de Hema en ik was wat te proeven aan het snijden. maar er waren heel veel tompoesen kapot. dus mijn leidinggevende wilde deze laten proeven, waarop ik riep dat dat niet kon omdat het dan echt een bende word op dat dienblad en toch nietmand het eet. ging ze het toch proberen en toen ze er achterkwam dat ik gelijk had pakte ze die tompoes op en zie ze. 'Dan kunnen we hem ook voor dit doeleind gebruiken.' en toen zat mijn gezicht onder de bakkersroom. ;'c
    En zij snel daarna ook. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''