• Hi, (:

    Ik heb dus moeite met ademhalen.
    De dokter zegt dat het niks is, maar het is echt vervelend.
    Dan zit ik gewoon tv te kijken of zo, krijg ik opeens geen adem.
    De dokter zegt dus dat het niks is, ik geloof het ook wel, maar ik heb het echt supervaak.
    Ik heb het hem ook gezegt, helemaal uitgelegt en zo.
    Maar hij doet er dus niks aan..

    Tja, hij heeft er meer verstand van dan ik, dus ik ga met de dokter mee. Als het niks bijzonders is, zal het vanzelf wel weer overgaan.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hé, dit heb ik ook. Ik slaap normaal altijd op mijn zij of buik, maar sinds een paar weken kan dat niet meer want dan heb ik helemaal adem tekort. En soms ook ineens midden in de klas, als ik tv kijk, of gewoon dagelijkse dingen doe. Uiterst irritant. Mijn pa zegt dat het komt door het weer of zo ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je hooikoorts?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Soundeffect schreef:
    Hé, dit heb ik ook. Ik slaap normaal altijd op mijn zij of buik, maar sinds een paar weken kan dat niet meer want dan heb ik helemaal adem tekort. En soms ook ineens midden in de klas, als ik tv kijk, of gewoon dagelijkse dingen doe. Uiterst irritant. Mijn pa zegt dat het komt door het weer of zo ._.


    Maar ik heb het echt al lang, zelfs al vanaf de winter.
    Dus ik denk niet dat het door het weer kan komen.

    Misschien adem je verkeerd?


    Has no one told you she's not breathing?

    Elastic schreef:
    (...)

    Maar ik heb het echt al lang, zelfs al vanaf de winter.
    Dus ik denk niet dat het door het weer kan komen.


    Nee, dat lijkt me dan ook niet. Of het moet voorkomen bij kou én hitte, maar dat lijkt me sterk. Maar ja, dokter zegt dat het niks is, misschien dat beter even afwachten en als het erger wordt weer teruggaan?
    Hoop wel dat 't snel beter gaat. ;'D <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elastic schreef:
    (...)

    Maar ik heb het echt al lang, zelfs al vanaf de winter.
    Dus ik denk niet dat het door het weer kan komen.



    Heb je toevallig bronchitis of rook je?
    Ik heb namelijk dat mijn keel het gehele jaar door dicht zit en ik heel makkelijk verkouden wordt op mijn luchtwegen of een ontstoken keel.

    Al lijkt het me niet ... Als je dokter dat ook niet gezien heeft. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het kan komen door bronchitis, astma, allergiën. Heb je huisdieren? Als je er echt niet zeker van bent kun je altijd een allergie test aanvragen. Just in case.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sadistic schreef:
    Tja, hij heeft er meer verstand van dan ik, dus ik ga met de dokter mee. Als het niks bijzonders is, zal het vanzelf wel weer overgaan.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb dat ook, maar dan weet ik dat ik een Astma aanval heb (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sadistic schreef:
    Tja, hij heeft er meer verstand van dan ik, dus ik ga met de dokter mee. Als het niks bijzonders is, zal het vanzelf wel weer overgaan.:Y)


    Food.

    Hooikoorts?
    Ik heb er geen last van, maar het zou zo maar kunnen. :3
    Als de dokter zegt dat het niets is, dan zou het toch?


    Destroy what destroys you.

    Dat heb ik ook wel is, maar dat is dan heel snel weer over.


    Life is hard and then we die

    Heb ik ook, maar ik heb astma


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one