• Oké, is dit normaal?
    Ik, ja ik weer><, heb voor informatiekunde een meneertje die de hele tijd KORTOM zit te roepen ¬¬' Ik wordt er gek van. Zit hij zo een heel verhaal te lullen, en dan: 'Kortom.' En waar ik dus ook gek van wordt, dat hij de hele tijd 'Geloof het of niet' zegt-.-' Hij praat zo fúcking snel! En ik heb morgen een SO van hem, en weetje. Ik moet 74 bladzijden uit mijn hoofd leren! En die SO's geeft hij geen eens op! Hij zegt alleen heel snel: 'En maandag een SO hierover, hè;)' En dat zegt hij niet tegen de hele klas, maar alleen tegen een stuk of drie kinderen. [/wordt er hartstikke moe van!]


    ok

    wtf?74 bladzijden voor een SO? PFF WAT EEN KUTMONGOOL.Sorry hoor,maar die vent moet je aanklagen bij de directeur.En de dag erna moet je andere mensen ook overhalen om dat te doen en dan ziet die directeur vanzelf wel dat er iets mis is met die vent >.< pff zulke leraren moeten ze verbieden..


    Lalalalalalalala.

    Schatz, DAT SLAAT NERGENS OP DAT HAD IK ZELFS NIET VORIG JAAR!
    Je hebt zeker Ploegaert?
    Of heb je Meneer de Pee?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wtf?74 bladzijden voor een SO? PFF WAT EEN KUTMONGOOL.Sorry hoor,maar die vent moet je aanklagen bij de directeur.En de dag erna moet je andere mensen ook overhalen om dat te doen en dan ziet die directeur vanzelf wel dat er iets mis is met die vent >.< pff zulke leraren moeten ze verbieden..

    Ja zeker>< Die leraar denkt dat wij Einstein zijn ofzo '¬¬
    Maar weetje wat wel lol was.x] Hij komt altijd op de motor, en kwam die keer te laat. Dus hij zo vóór de klas zijn motorkleren uittrekken.:'D


    x


    ok

    Omg :')
    dat vind ik echt gemeen. vooral voor 1eklassers. oké vanaf 3e of 4e klas vind ik het wel kunnen maar bij 1eklassers o_O. die vent heeft therapie nodig : ).


    I recycle my thoughts.

    Ik zit ook pas in de eertse en krijg tot nu toe alleen SO's van 3 bladzijde's

    Schatz, DAT SLAAT NERGENS OP DAT HAD IK ZELFS NIET VORIG JAAR!
    Je hebt zeker Ploegaert?
    Of heb je Meneer de Pee?


    OMG>< Ja, ik heb PLOEGAART, en.. BRR.. het stresst ¬¬'


    ok

    (...)
    OMG>< Ja, ik heb PLOEGAART, en.. BRR.. het stresst ¬¬'

    WTF >.<
    Ik had die vent ook vorig jaar, en hy was toen best chill maar ik had hem toen ergens aan het einde van het jaar pas omdat een andere weg ging :P.
    MAAR HY SPOORT DAN NIET HOOR!
    Ga naar de directeur of naar je mentor/mentrix!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    WTF >.<
    Ik had die vent ook vorig jaar, en hy was toen best chill maar ik had hem toen ergens aan het einde van het jaar pas omdat een andere weg ging :P.
    MAAR HY SPOORT DAN NIET HOOR!
    Ga naar de directeur of naar je mentor/mentrix!

    Ja, maar dat heeft geen nut denk ik. :'D
    Zat hij bij jullie ook de hele tijd KORTOM te roepen ><


    ok

    (...)
    Ja, maar dat heeft geen nut denk ik. :'D
    Zat hij bij jullie ook de hele tijd KORTOM te roepen ><

    Neej >.<
    En wie heb je als mentor? Want ik denk wel dat je mentor er wat aan kan doen hoor ;)
    Dan kryg je meestal 2 weken de tyd om te leren of je krygt wat minder op maar AARGH.. Ploegaart is als hy 74 bladzyden opgeeft wel ECHT ZIEK IN ZYN HOOFD!
    En nee hy zat by ons nooit KORTOM te roepen :P x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doe je havo/vwo ??
    een vriendin van mij moet ook zoveel leren omdat ze op havo zit. maar toch is het niet normaa kan je 3 weken van te voren beginen -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)
    Neej >.<
    En wie heb je als mentor? Want ik denk wel dat je mentor er wat aan kan doen hoor ;)
    Dan kryg je meestal 2 weken de tyd om te leren of je krygt wat minder op maar AARGH.. Ploegaart is als hy 74 bladzyden opgeeft wel ECHT ZIEK IN ZYN HOOFD!
    En nee hy zat by ons nooit KORTOM te roepen :P x]

    Ik heb Mw. Rauhé als mentor, en we kregen maar 1 week de tijd voor die stomme SO ¬¬'


    ok

    Doe je havo/vwo ??
    een vriendin van mij moet ook zoveel leren omdat ze op havo zit. maar toch is het niet normaa kan je 3 weken van te voren beginen -_-

    Ik doe VWO+ ><


    ok

    ik zit in de 3 havo, maar ik heb nooit van 1 vak 74 bladzijden moeten leren.

    ik zit in de 4e en krijg dat nog niet eens o.o


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Je woont in Schiedam en zit op Spieringshoek?
    Ja want ik ook en ik heb ook een SO van 74 bladzijden voor ICT (infokunde) en je hebt meneer ploegaard.. WOOAHH IEMAND UIT SCHIEDAM EN VAN MJN SCHOOL!
    Super.?^^


    So far away..