• Ik zelf heb altijd 'When will my life begin' van Tangled als wekker en ik vroeg mij opeens af wat jullie als wekker hebben. Dus post hier je wekker geluid ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb gewoon een wekker met Qmusic en dan hoor je dat deuntje.

    DE Winnaar van de dag. en dan de eerste vraag. had je het verwaht, enz balblal maar tegenwoordig sta ik eerder op zodra ik langer op de computer kan sochtends

    Nee hoor ik heb geen Q verslavingxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    What makes you beautiful - one direction.

    Altijd leuk om daarmee wakker te worden. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    door m'n ogen open te doen


    Life is hard, just break it with your head <3



    This one en dan tot 18 seconden. Maar zonder dat laatste stukje kon ik hem zo snel niet vinden (: .

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 9:06 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Beware schreef:
    De stem van mijn moeder die zegt "Opstaan".

    Zo'n ouderwetse wekker :') van andere dingen word ik niet wakker.


    Destroy what destroys you.

    Rihanna-Fading, maar ik ben hem kotsbeu dus het wordt een andere


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn vader maakt me altijd wakker en anders word ik gewoon uit mezelf wakker met de gewoonlijke natuurgeluiden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb zo'n docking wekker voor mijn Ipod. Ik kan zo instellen dat ik wakker word met mijn lievelingsliedjes, elke dag anders :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    RINGDINGDONG schreef:
    Standaard wekker op mijn mobiel


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon, het stomme geluidje van mijn wekker. Ik heb ondertussen een hekel aan dat ding, maar ik ben te lui om iets anders in te stellen of te doen x)


    Inspiration can hit you any time

    Ik gebruik mijn mobiel als wekker, en word elke ochtend wakker met het refrein van One Thing - One Direction. En dat geluid is echt heel hard, dus ja, daar word ik wel wakker van.


    The universal language of art.

    Mijn biologische klok doet dat voor me. Ik sta automatisch op wanneer ik dat moet, raar hè? Bv als ik school om 8.10 heb sta ik automatisch op om een paar minuten voor 7 om daarna om 7 uur op te staan en dan te gaan eten om kleden en om 7.40 weg te fietsen :Y) En zo gaat het elke dag..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Naast Ryanimay *wbw*

    Mijn moeder schreeuwt me altijd wakker ;S


    “All those fairytales are full of shit.”

    Mijn moeder is altijd de wekker, en soms komt de hond stiekem naar boven en springt met zijn 30 kilo gewicht boven op mij ahum.


    Normal girl at day, Catwoman at night.