• Ik vroeg me laatst af wanneer ik was begonnen aan een story, maar kwam erachter dat ik dat nergens kon terugvinden aangezien ik de eerste hoofdstukken van mijn story een tijd later had herschreven. Ik vroeg mij af kan er niet ergens komen te staan wanneer je bent begonnen met de story, bijvoorbeeld bij de info over de story. Ik vind het zelf erg jammer dat dit er niet is, want als ik een verhaal heb afgerond print ik het uit en doe het in een mapje met de datum erbij zodat als ik het later terug lees kan zien wanneer ik het geschreven heb.

    Niet echt nuttig, maar kan leuk zijn...om je eigen ontwikkeling te zien...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beetje overbodig. Ik schrijf namelijk altijd zelf bij mijn verhaal wanneer het is begonnen en afgelopen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kunt het er toch ook zelf bij zetten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leuk, maar een beetje onnodig in mijn ogen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Santos schreef:
    Je kunt het er toch ook zelf bij zetten?

    Ja, dat heb ik nu ook wel gedaan bij een verhaal dat ik net begonnen ben. Maar ik vergeet het altijd dus ik hoopte dat het misschien automatisch kon gebeuren. :-)