• Of nouja, het komt eraan? Het is er al!
    Bij mij tenminste, het is hier echt bloedheet binnen, buiten is het daarentegen wel lekker. Is het bij jullie ook zo warm?

    Ik had gewoon eventjes zin om dit topic aan te maken. Waarom? Omdat ik nieuwsgierig ben. Het warme weer zit eraan te komen, en als het nu al zo warm is (terwijl ze op het journaal zeiden dat het éígenlijk 9 graden hoort te zijn rond deze tijd) wil ik niet weten hoe heet het van de zomer zal kunnen worden.
    Anyways, ik heb zojuist lekker gewandeld met Sheila (ons hondje). Ze vond het héérlijk, en rende dan ook dol enthousiast door de natuur heen. Echt heel bijzonder zijn de warme dagen niet, maar ik merk wel dat ik gewoon veel meer zin heb om naar buiten te gaan, en even lekker in de natuur te zijn.

    Nu zei ik net al dat ik nieuwsgierig was. Wel, vandaar ook bij deze mijn vraag: Wat zijn jullie plannen om eens lekker te doen nu het warme weer eraan komt/ er vandaag al is?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja bij mij ook, ik kon gewoon in mijn t - shirt buiten lopen en mijn buren gaan vanavond buiten barbecuen samen met mensen uit de buurt ^^


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Het is hier warmer dan in Griekenland en Turkijke. :'D
    Voorlopig heb ik mezelf binnen opgesloten, omdat ik anders helemaal niets voor school doe. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb net heerlijk buiten gezeten. In de schaduw is het hier 15 graden, maar in de zon is het echt stukken warmer. I love it.
    Ik heb echt een hekel aan die schommeling van het weer, dat het continu net niet regent of heel grijs is. Het moet of heel warm zijn, of heel donker en regen. Dat vind ik dan weer fijn. :') Ik ben gewoon raar op dat gebied.

    Anyways, ik weet nog niet wat ik ga doen. Dit weekend ga ik eens lekker luieren. Op het moment zit ik toch even weer binnen en ga ik zo even CoD spelen.

    Ik heb gemerkt dat het warm weer is, het was bloedheet op het voetbalveld


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben echt zo blij met het zonnetje <3 Net heb ik lekker in de zon post gelopen en toen ik klaar was heb ik even in de tuin gezeten. Morgen wordt het nog beter weer dan vandaag en ga ik waarschijnlijk een stuk wandelen of fietsen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja hè, echt super! Alleen jammer dat het binnen veel warmer lijkt dan buiten, dus ik was net heel erg geneigd om gewoon een jurkje aan te doen... maar daar is het nog net te koud voor. Ik ben net terug van wintersport (dus van de sneeuw, hop, ineens 20 graden :p), en ga zo een stukje fietsen.


    Ik kijk met mijn rechteroog naar God en met mijn linker naar de duivel, dat houdt de boel in evenwicht.

    Ik ben het hele weekend binnen, aangezien de tentamens eraan komen en omdat ik me niet fit voel. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik durf nog niet te dromen over het warme weer dat er in de zomer zou kunnen zijn. Meestal als het vroeg in het jaar al warm is, dan besluit de zon het te laten afweten in de zomer.


    Take me to wonderland

    Nu is het nog lekker maar het hoeft van mij dus echt niet warmer


    ©1998

    Lenin schreef:
    Nu is het nog lekker maar het hoeft van mij dus echt niet warmer


    Van mij mag het wel ietsje warmer, maar ik hoop eigenlijk niet dat de temperatuur dit jaar boven de 30 graden zal uitsteken.

    Sowieso moet ik wel eens zomerkleding in gaan kopen, ik ben sowieso bijna door mijn kleding heen, maar me ma wil maar niet mee shoppen.... :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier in Drenthe is het niet echt heel warm op dit moment. Maar dat komt ook omdat de zon nu weg is
    Maar net was het best wel warm


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Hier in Drenthe is het niet echt heel warm op dit moment. Maar dat komt ook omdat de zon nu weg is
    Maar net was het best wel warm


    Ik woon ook in Drenthe! Roswinkel, bij Emmen in de buurt! Waar woon jij? c:

    En ik vind het wel warm. Warm genoeg om in een t-shirt buiten te lopen, hahaha. Hoewel het inderdaad momenteel weer begint af te koelen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Ik woon ook in Drenthe! Roswinkel, bij Emmen in de buurt! Waar woon jij? c:

    En ik vind het wel warm. Warm genoeg om in een t-shirt buiten te lopen, hahaha. Hoewel het inderdaad momenteel weer begint af te koelen.


    Helemaal in het noorden van Drenthe ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is heerlijk hier.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hier buiten is het frissig koudlauw c: Ik kan het niet anders beschrijven,

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 16:16 ]


    Tijd voor koffie.