• Dat is dus wat er stond op het oude krijtbord in lokaal 9, waar wij altijd Grieks krijgen:Y). Onze Grieksleraar -overigens hoogbejaard, maar geeft nog steeds met plezier les- had dat er dus opgeschreven, en eigenlijk vond ik het best geniaal bedacht :3
    Maar hij is dus heel awesome, hij vertelt het grootste deel van de les verhaaltjes -wel van de Grieken en zo, maar whatever- en alsnog lopen wij een heleboel lessen voor op de andere tweede klassen :3
    Weten jullie ook van die geweldige opmerkingen die leraren kunnen maken?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oja! En onze Scheikunde leraar leerde ons een hele les lang exact hoe je spiekbriefjes maakt. Ik heb veel aan die les gehad! xD

    Faery schreef:
    (...)

    Canisius College [Nijmegen] (:


    Naahw, dat is zelfs niet close.

    Ze lijken op elkaar dan :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een vriend van me tweette dit: liever een zes zonder stress, dan een zeven zonder leven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Quand on sait, on se tait.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MissGinger schreef:
    Oja! En onze Scheikunde leraar leerde ons een hele les lang exact hoe je spiekbriefjes maakt. Ik heb veel aan die les gehad! xD

    Dat had ik met levensbeschouwing. We moesten een hele samenvatting schrijven op een heel klein briefje.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh ja: enkele wijze woorden van mijn economieleerkracht:
    "Vrouw aan het stuur? Bloed aan de muur!"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MissGinger schreef:
    Oja! En onze Scheikunde leraar leerde ons een hele les lang exact hoe je spiekbriefjes maakt. Ik heb veel aan die les gehad! xD


    Haha, dat deed onze Duitsleraar ook.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Haha nee, het was Biondina. :3


    Oooh, ik vind hem nog best meevallen op zich, ik vond Achterberg erger, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nimh schreef:
    'Alles hoger dan een 6 is verspilde moeite.' - Mijn wiskunde leraar van dit jaar :Y)

    Mee eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mijn Engels/Duitse leraar. hij lijkt een beetje op mr. Bean en maakt graag grappen.
    opmerkingen:
    'Shut up! or you gonne kild by the teacher!' en dan doet ie alsof hij een pistool in z'mn handen heeft.
    'Het is net of je na de oorlog niet buiten bent geweest'
    'Ik weet niet wat voor geluid dit nou weer zijn, maar volgens mij zijn het [naam] darmen'
    'Als die ouders dat kind eindelijk in dat ledikantje gevrommeld hebben, dat is pas lelijk doen' dat zij hij een keer toen iemand zij dat ie niet lelijk mocht doen.
    'Ik zal mijn gehoorapparaat even pakken' loopt hij naar de kast en pakt daar zijn radio uit en zet hem op tafel 'zo, hier is mijn gehoorapparaat'
    'Niet naar buiten kijken, dan worden de kinderen bang' zegt ie als iemand naar buiten zit te kijken of onder een gordijntje door zit te loeren
    'Stil maar, ik ben bij je'
    'ik ga hier dood van de honger' houdt hij onbdertussen een broodje kroket omhoog.
    'Sex, spanning en sensatie'
    'De blote eend' dat is de Donald Duck
    en nog meer van die uitspraken...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mee eens!

    Ja toch haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ICT leraar kan muziek maken met zijn handen: zo'n soort fluit. Ook kan hij exact een olifant en een pony nadoen.

    Mijn Latijns leraar vertelde drie of vier lessen geleden dat hij al eens voor de rechter heeft gestaan. Hij reed 84 waar je 50 mocht.

    In het begin van het jaar hadden we voor wiskunde een invalster, omdat de ander op zwangerschapsverlof was. Ze is zelf nog in de 20 dus heel relax. Iedereen vond haar te gek want ze kon tenminste nog lachen met de grapjes. Ook al waren ze flauw. Ze heeft een jongen uit mijn klas zelfs een nippeltwist gegeven, niet hard natuurlijk.

    En mijn geschiedenis lerares kan goed uitleggen. Ze legt het niet zo saai uit. Ze maakt je zeg maar farao en de ander is een boer en die je slaaf enzovoort.

    De rest is allemaal verdomd saai en kan tegen niks. Ook maken zij nooit leuke opmerkingen. Behalve als je moet opletten, maar die zijn niet leuk.

    Onze oude duits docente ging altijd op vakantie en als ze terug kwam was er iets ergs gebeurd in dat land. Zo ging ze naar Egypte en daarna braken de rellen uit en ze ging naar Polen waar een enorme lawine was geweest op de plek waar zij op vakantie was etc etc. HAHA en dat vertelde ze altijd in de lessen die volgde :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn leraar Engels die liet ons marcheren door de klas terwijl we een poem moesten zingen van Rudyard Kipling. Het gedicht was namelijk een marcheerlied over WO I. En hij ging ook helemaal voordoen hoe je iemand kon vermoorden met een bayonet (want dat werd uitgelegd ook in die uitleg bij de poems).

    En mijn leraar geschiedenis kwam nogal hard (en raak) uit de hoek tegenover PVV stemmers. ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn geschiedenislerares spreekt 'necessary' uit als 'naccessoire', 'south' als 'saus', 'both' als 'booz' en 'thanks' als 'zenks'.
    Het is héél irritant. (cat)


    Not all those who wander are lost.