• YAY! Ik heb nu eindelijk geld en daarvan wil ik graag Creepers kopen! Nou heb ik maar 50 euro en creepers van websites als Doll Kills etc zijn allemaal iets duurder dan 50 euro en ik had Marktplaats ook al ondergestalkt maar diegene die ik wil zijn gereserveerd of verkeerde maat. Nou zat ik ook nog eens te twijfelen tussen rood en zwart.. Wat vinden jullie mooier? (Mijn kledingstijl is een beetje oubollig/vintage)
    En weten jullie waar je Creepers kan vinden voor minder of 50 euro?
    Rood;


    Zwart;


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zwart past wel overal bij. Heb je al gekeken op de gewone webshops zoals Large en AttitudeHolland?
    Zelf wil ik graag lichtroze, maar ik heb voorlopig geen geld, helaas.


    Your make-up is terrible

    Ze zien er wel leuk uit. Bij Attitude Holland kan je ze dacht ik bestellen, maar volgens mij niet bepaald goedkoop.

    Lol, door je titel dacht ik ff aan de minecraft creepers :')


    26 - 02 - '16

    Ik vind ze echt zo vet. Ik zou wel zwarte nemen. Die rode vind ik niet zo mooi.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap toch echt niet wat mensen met die schoenen hebben. No offence hé
    Maar ik zou de rode nemen, ik vind die toch leuker. En ik heb geen idee waar je dat zou kunnen kopen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat eigenlijk afschuwelijke schoenen en ik zou ze echt nooit dragen/kopen. :') Maar ik zou de zwarte nemen, dat past overal wel bij.

    Gadverdamme wat lelijk, sorry.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Negligible schreef:
    Ik snap toch echt niet wat mensen met die schoenen hebben. No offence hé
    Maar ik zou de rode nemen, ik vind die toch leuker. En ik heb geen idee waar je dat zou kunnen kopen


    Alis volat propriis.

    Momentum schreef:
    Lol, door je titel dacht ik ff aan de minecraft creepers :')

    This.
    En ik zou zwarte doen. Dat past overal bij.


    I am an idiot, I move.

    Momentum schreef:
    Lol, door je titel dacht ik ff aan de minecraft creepers :')

    Ja dat dacht ik zelf ook haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Neenie schreef:
    Ik vind dat eigenlijk afschuwelijke schoenen en ik zou ze echt nooit dragen/kopen. :') Maar ik zou de zwarte nemen, dat past overal wel bij.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil deze,maar aangezien ik geen geld heb.(cat)


    Ik zou trouwens de zwarte nemen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik zou ook de zwarte nemen


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Meade schreef:
    Gadverdamme wat lelijk, sorry.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg, in vind ze zo lelijk x:. Verder no offence, maar ik vind het echt afschuwelijk (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:47 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle