• Ik weet niet of hij hier moet of bij story problemen, sorry. (krul)



    Op een koude winterdag in 1957 verdwijnen de tweelingzusjes Mary en Rosie Jackson. Ze waren samen aan het spelen in hun slaapkamer als ze op een mysterieuze wijze verdwijnen en er geen enkel spoor is achtergelaten over hoe ze zijn verdwnen. Stad en land wordt er afgezocht voor de zevenjarige meisjes, maar op geen een plek is er sprake van hun aanwezigheid. Na jaren van resultaatloze speurtochten, geeft de politie het op.
          De vijfendertige jarige moeder van de meisjes, Maria, komt in een zware depressie terecht en zelfs na de geboorte van hun zoon, Ronald, verandert er niets aan haar situatie. Acht jaar nadat de meisjes zijn verdwenen en twee jaar nadat Ronald is geboren pleegt de vrouw zelfmoord. Vanaf dan staat James Jackson, de vader van de kinderen, er allleen voor.
          Wanneer hij ontslagen wordt en het grote landhuis niet meer kan betalen waar ze in wonen, verhuist hij met Ronald naar een klein huisje in de stad. Hier helpt Ronald, wie niks weet van de verdwijnen van zijn zusjes of überhaupt het bestaan van Mary en Rosie, zijn vader door de zware tijd in zijn leven.
          Nadat James overlijdt in 2009 besluit Ronald om met zijn familie weer in het ouderlijke huis van zijn ouders te gaan wonen. Hij is net een carrière gestart als advocaat, is al bijna vijftien jaar getrouwd en heeft twee dochters en een zoon. Als hij nog geen maand in het huis woont, staat er een vreemde vrouw op de stoep.
          Ze vertelt hem dat dit haar oude huis is en haar ouders hier hebben gewoond. Ronald komt achter het geheim dat zijn ouders hem nooit hebben verteld en luistert naar het verhaal van Mary, zijn oude zus, en haar verdwijning. Maar waar is Rosie als Mary alles heeft overleefd?



    'Rosie was a prisoner in her own mind full of sadistic dreams, with a beautiful twist.'



    Ik wil die namen namelijk niet houden. Ik zoek dus wat Engelse, ietwat ouderwetse namen voor meisjes en ook voor jongens. En ook nog een achternaam. Ik heb namelijk wat random namen gebruikt, die ik mwah vind. En ik zoek ook nog een leuke titel, want ik weet dus echt helemaal niks hè. Alvast super bedankt voor het helpen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    What happened to the lost children?
    Perdita is een engelse meisjesnaam die verloren betekend.
    Maar wel een heel aparte naam.
    Ik zal kijken of ik verder nog wat kan vinden.
    Kan je me trouwens waarschuwen als je gaat beginnen met schrijfen?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Konayuki schreef:
    What happened to the lost children?
    Perdita is een engelse meisjesnaam die verloren betekend.
    Maar wel een heel aparte naam.
    Ik zal kijken of ik verder nog wat kan vinden.
    Kan je me trouwens waarschuwen als je gaat beginnen met schrijfen?


    Bedaankt! En tuurlijk kan ik dat. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lol, die giffff, hahaha. Eh, Heather, Nicole, Erin, Christina, Alice, Melissa? En voor de jongen Matthew, Jason, Michael, Thomas? Ben echt slecht hierin, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    http://babynamesworld.parentsconnect.com/search.php?p=category&e=cat&i_category=old-english&s_gender5=2&page=3
    Misschien heb je nog wat aan deze site met oude engelse namen


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Bedankt. (: x


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Engelse, ouderwetse meisjes namen

    - Abigail
    - Elizabeth
    - Matilda
    - Bethany
    - Eleanor
    - Maddison
    - Harriet
    - Rose
    - Alice
    - Allison

    Engels, ouderwetse jongens namen

    - Anthony
    - Armstrong
    - Ashton
    - Bernard
    - Benjamin
    - Charles
    - Charlie
    - Derek
    - Hammett
    - James

    Ik heb ook op het internet gezocht dus ik weet niet of er iets tussen zit. ^^


    Titel

    - Our family history
    - Family secrets
    - The secrets behind our last name.

    (Ja titels verzinnen daar ben ik geen held in. ^^)


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Hier 2 die waar niemand op komt.

    Aurora&Tabitha


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    he, wat een originele story. Ik weet dat je niet aan het promoten bent maar wil je me toch waarschuwen?


    -

    SmileLullaby schreef:
    he, wat een originele story. Ik weet dat je niet aan het promoten bent maar wil je me toch waarschuwen?


    Is goed!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SmileLullaby schreef:
    he, wat een originele story. Ik weet dat je niet aan het promoten bent maar wil je me toch waarschuwen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik weet niet of ik er heel laat mee kom maar ik heb nog wel een leuke titel voor je story,
    family secrets
    of
    the last child
    zie maar, als het laat is sorry!! ben je al begonnen of niet??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    AmaZ4yn schreef:
    he, wat een originele story. Ik weet dat je niet aan het promoten bent maar wil je me toch waarschuwen?


    Titel:

    -Het verloren kind.

    Eenhoornpoep schreef:
    Hier 2 die waar niemand op komt.

    Aurora&Tabitha


    Oke.. dit is weird maar ken jij habbo? Daar zit een Twilight rpg met precies die 2 namen erin, toevalliger kan niet


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician