• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb eigenlijk geen idee waarover die films juist gaan, maar iedereen zegt dat ze eng zijn :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Over geesten in een huis en mensen die het opnemen met een camera overal ofzoiets. Deel 1 is best slecht en helemaal niet eng, maar elk deel wordt beter en enger.


    Your make-up is terrible

    Haha ik dacht dat ook, maar toen ik ze had gezien viel dat echt heel erg tegen.

    Geesten zijn best eng hoor. Hebben jullie The Human Centipede gezien?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, die was eeeecht goor haha.


    Your make-up is terrible

    Inderdaad. Bah. De eerste keer was ik er echt niet goed van. En stiekem wil ik de tweede zien, omdat die naar het schijnt nog erger is, maar ik durf ook al niet meer.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat heb ik dus ook, haha. Ik heb niet eens de hele film echt gekeken, ik ging andere dingen doen omdat het zo vies was.
    Trouwens, waar ben je nu bij The Walking Dead? Ik heb net seizoen 2 afgekeken in de trein, ghehe. Ik moet echt overal bij janken.


    Your make-up is terrible

    Oehh ik ben echt een Horror freak ;3

    Oh ik ken die film niet, ik moet maar snel kijken want ik word nieuwschierig ;o

    Swizzle schreef:
    Oehh ik ben echt een Horror freak ;3


    Yeahh, ik ook best wel haha ;D

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:13 ]

    Ik heb elke keer gekeken tot het vork in die man zijn voet belandde. Toen hield ik het niet meer :'D
    Ehm, eventjes kijken. Bij Save The Last One 3e aflevering van seizoen 2 dus.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ForbesBrooks schreef:
    Oh ik ken die film niet, ik moet maar snel kijken want ik word nieuwschierig ;o


    Geloof me, die wil je niet zien :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Shiiiit internet in de trein is traag D: En the Human Centipede is fucking nasty, maar ik heb toch allebei de delen gezien. :') En goeie Nikki, je hebt de grote boerderij-finale dus al gehad? Lol, ik besef me nu pas hoeveel ik wel niet gespoilt heb in die eerste post van mij in de RPG met mijn "Daryl is de groep verloren in de brand bij Hershell". Sawrry!


    ars moriendi

    Ah, oké. 8D Ik was er veel te snel doorheen.

    Ik ben trouwens ook echt een horrorfreak haha. Ik heb laatst Insidious gekeken en Sinister, die waren geweldig.


    Your make-up is terrible

    Haha, ik moet nog best wel wat kijken :'D
    Ehm. Ik begin een horrorfreak te worden. Vroeger kon ik er echt niet tegen, maar de laatste tijd vind ik die films grappig te vinden. Vooral Drag Me to Hell.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov