• Al bijna 20 jaar gewoon...
    Met mijn Nikki <3

    Ik ken je al vanaf dat ik een half jaar was...al waren we er toen nog niet echt van bewust
    We hebben onze ups en downs gehad, veel downs haha.
    maar de ergste vond ik nog wel dat ik zo ver weg van je verhuisde, na altijd naast je of een straat verder van je gewoont heb.
    Ondanks de ruzies die we gehad hebben, komen we altijd bij elkaar terug.
    of zoals je moeder al zei: Jullie mogen ook gewoon ruzie hebben, jullie zijn zowat zusjes dus het komt toch altijd goed.
    Je bent gewooon stiekem mijn zusje <3
    We hebben zo veel samen mee gemaakt, en je hebt altijd naast me gestaan en mijn hand vast gehouden in alle tijden dat ik het moeilijk heb gehad en ik doe dat altijd voor jou.
    het voelt verschrikkelijk goed om zo'n vriendin als jou te hebben.
    Jij bent de enige persoon bij wie ik durf te huilen,
    en jij bent de enige persoon die me kan laten huilen met lieve woorden <3

    Nu we het beiden en beetje moeilijk hebben is het goed om te weten dat we er altijd voor elkaar zijn en we altijd met elkaar kunnen praten. Jij begrijpt me tenminste altijd écht en komt met advies waar ik echt iets aan heb.


    Bij deze dus bedankt, dat je al bijna 20 jaar in mijn leven bent en bent gebleven en van plan bent te blijven <3, je bent mijn allerbeste vriendin, i love you <3


    toen mwuahah(omg zie nu pas hoe we staan hahahah)


    Nu <3

    just wanted to share this, haters kunne wegblijve haha

    Iemand anders nog hele goede lange vriendschappen en dat even willen delen :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat lief :].
    & Nee. Ik ben niet echt iemand van heel hechte vriendschappen ofzo. Maar er zijn wel een paar mensen waar ik blij mee ben dat ik ze ken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Wat lief :].
    & Nee. Ik ben niet echt iemand van heel hechte vriendschappen ofzo. Maar er zijn wel een paar mensen waar ik blij mee ben dat ik ze ken.

    Mij dus. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken haar al vanaf 1998 alleen ik kon even geen babbiefoto vinden..


    En dat eindigt ongeveer zo..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    aww!!! zo schattig, lief en mooi.
    ik snap niet hoe iemand op zo`n moiie vriendschap kunt haten.
    ik ben echt jaloers, wou dat ik ook zo`n mooie vriendschap had.


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mij dus. (wbw)

    Of course, you should become one with Russia.


    No growth of the heart is ever a waste

    een vriendschap van ongeveer een 12 tal jaar ! Nu hebben we iets minder contact omdat ik op een school in een andere stad zit nu , maar in de vakantie maken we dat dubbel en dik goed !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Awhh dank jullie wel.
    Maar deze vriendschap is niet altijd zo geweest en we hebben ook veel moeten doorstaan . Op ons 15e of 16e heeft het egt op het randje gebalanceert maaar we hebben het overleeft en daaromn is het nu zo hecht. We zijjn nu een stuk ouder dan toen en stuk volwassener


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]