• Nou, ik ben dus weer terug op Q, na een tijdje weggeweest, op een ander account natuurlijk.
    Aangezien ik al weg was vóór de crash zijn mijn verhalen denk ik weg. Ook een Twilight Story, en ik zou graag een nieuwe willen maken, maar ik wil eerst weten of mensen dit nog wel lezen.
    Ik heb hetvolgende idee in mijn hoofd: (wees gerust, géén Bella, want ik weet dat er bella haters zijn...)


    Als er een klein kindje wordt gevonden op het strand van La Push besluiten Sue en Harry Clearwater het meisje op te voeden als hun eigen kind. Miller groeit op tot een zeventien jarig meisje, lief en schattig. Ze wordt behandeld als een van de Quilleutes maar krijgt uiteindelijk genoeg van het reservaat en wil niet meer raar aangekeken worden op school met haar blonde haar en groene ogen en besluit naar Forks High School te gaan.
    Maar wat als alle legendes waar blijken te zijn? En als ze moet kiezen tussen vriendschap, familie en liefde?


    misschien niet het meest originele verhaal, maar dan maak ik het maar origineel
    dus wat ik wilde weten?
    zijn er nog mensen die dit willen lezen?
    o en als je het wel wilt lezen, mag je er bij zetten of ik moet waarschuwen. :'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 11:58 ]


    Miep

    Ik wil het wel lezen. (: Als je me waarschuwt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik wil het wel lezen. (: Als je me waarschuwt.


    zal ik doen :'D


    Miep

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik wil het wel lezen. (: Als je me waarschuwt.

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik wil het wel lezen. (: Als je me waarschuwt.


    Can't control my second personality

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik wil het wel lezen. (: Als je me waarschuwt.


    26 - 02 - '16