• Ik had dus vandaag mijn CKV gesprek en ik was toch wel nerveus. De lerares (ik had twee mensen, een lerares en mijn leraar voor CKV) zei ook dat ik serieus moest zijn.Ik was met nog twee klasgenoten, die hadden ook hun gesprek. Het ging wel aardig vond ik, toen moesten we even naar buiten zodat ze konden overleggen. Na ongeveer 5 minuten mochten we weer naar binnen, toen vertelde mijn leraar dat ik geslaagd was (ik heb dus CKV afgesloten met een voldoende) en ik was natuurlijk helemaal blij. En toen vertelde hij dat mijn twee klasgenoten niet geslaagd waren en het gesprek over moeten doen om een voldoende te komen staan voor CKV.

    Dus ik ben heel erg blij maar ik vind het ook wel naar voor mijn twee klasgenoten

    Hebben jullie ook een gesprek voor CKV gehad en zo ja, hoe ging het?


    Physics is awesome

    Daarvoor heb ik nooit een examen of wat dan ook voor gehad.

    Miyavizm schreef:
    Daarvoor heb ik nooit een examen of wat dan ook voor gehad.


    Dus je hebt het vak wel gehad maar je hebt geen gesprek hoeven voeren met twee leraren die het vak geven?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus je hebt het vak wel gehad maar je hebt geen gesprek hoeven voeren met twee leraren die het vak geven?


    Ja, ik heb het vak gehad. Maar geen gesprek gehad, die leraar was van school af voor het einde van het jaar en niemand nam het over dus die les verviel.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 13:02 ]

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Ja, ik heb het vak gehad. Maar geen gesprek gehad, die leraar was van school af voor het einde van het jaar en niemand nam het over dus die les verviel.


    Waarom heb ik nou nooit zo´n geluk? Ik heb met andere dingen geluk, blijkbaar


    Physics is awesome

    Ik heb dinsdag mijn CKV gesprek, eigenlijk mijn A&C gesprek, maar het is gewoon de Engelse versie van CKV. Erg gezellig. Ik heb vandaag mijn mapje ingeleverd. Hopelijk komt het goed.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik heb dinsdag mijn CKV gesprek, eigenlijk mijn A&C gesprek, maar het is gewoon de Engelse versie van CKV. Erg gezellig. Ik heb vandaag mijn mapje ingeleverd. Hopelijk komt het goed.


    Natuurlijk komt het goed. Is het bij jou ook zo dat je map goed gekeurd moet zijn voordat je het gesprek mag doen?


    Physics is awesome

    wij hadden een CKV avond...daarop moest je een project opvoeren...verder hoefden we alleen een mapje in te leveren met zo'n 10 verslagen en dan had je CKV afgerond :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eyes schreef:
    (...)

    Natuurlijk komt het goed. Is het bij jou ook zo dat je map goed gekeurd moet zijn voordat je het gesprek mag doen?


    Nee, maar we hebben sowieso 4 gesprekken per jaar en dan gaan ze ons evalueren en blah. Het is niet zo bijzonder. En we hebben na het gesprek nog een week de tijd om ons mapje te verbeteren.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Onze eindgesprekken slaan nooit echt ergens op. Bij ons is CKV helemaal niet zo'n serieus vak. Je moet de dingen doen die ze opgeven, anders mag je niet over, maar als je ze doet krijg een voldoende en dus geen cijfer waarmee je bijvoorbeeld je gemiddelde omhoog kan halen ofzo. :') Ik had vorige week vrijdag een gesprek, maar was echt na vijf minuten alweer weg.


    wth.

    Ik heb CKV voldoende afgesloten ;3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mayfly schreef:
    Onze eindgesprekken slaan nooit echt ergens op. Bij ons is CKV helemaal niet zo'n serieus vak. Je moet de dingen doen die ze opgeven, anders mag je niet over, maar als je ze doet krijg een voldoende en dus geen cijfer waarmee je bijvoorbeeld je gemiddelde omhoog kan halen ofzo. :') Ik had vorige week vrijdag een gesprek, maar was echt na vijf minuten alweer weg.


    Nou, bij mij op school wel. Zelfs al heb je voor elk ander vak een 8 of een 9 en je staat voor CKV een onvoldoende dan mag je niet over. Ik snap wel dat ze het alleen het vierde jaar geven maar alsnog vind ik het echt vreemd dat een vak het verschil kan maken tussen overgaan en niet overgaan.


    Physics is awesome

    Met mijn CKV gesprek werden vragen gesteld over kunst en hoe je er over dacht en allemaal dikke onzin, en je map wat je heel het jaar had gemaakt moest in orde zijn na 5 minuten klaar en had een 8 =D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:57 ]


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik heb ook CKV maar wij krijgen niet zo'n gesprek en mijn lerares vindt het verslag als goed genoeg als er mooie plaatjes inzitten en het er leuk uitziet (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ik heb ook CKV maar wij krijgen niet zo'n gesprek en mijn lerares vindt het verslag als goed genoeg als er mooie plaatjes inzitten en het er leuk uitziet (:


    Ja, mijn leraar heeft verslagen van klasgenoten soms een onvoldoende gegeven omdat er geen plaatjes in kleur bij zaten.


    Physics is awesome

    Ik heb CKV hier voldoende afgesloten, maar heb geen gesprek erover gehad.