• Door een ander topic ging ik liedjes van K3 opzoeken en ik stuitte ineens op dit nummer. Ik vraag me toch wel echt af waarom je daar een nummer over maakt...



    Wat vinden jullie ervan?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga het niet eens luisteren. :') maar ja, zo is k3, die hebben allemaal zulk soort liedjes.


    Destroy what destroys you.

    ... Dude wtf? (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    K3 is toch niet meer wat ze geweest zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chuggaa schreef:
    Ik ga het niet eens luisteren. :') maar ja, zo is k3, die hebben allemaal zulk soort liedjes.

    Simpelweg dat ze zich afvragen waar Maxima, Willem-Alexander heeft gevonden


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meest awesome liedje ooit! Willem is sexy hoor! (bloos)

    Oh, ik vind dat een leuk liedje. (Als toekomstige basisschoolleekracht moet ik me kunnen inleven en die liedjes dus kennen)
    Ze hebben dat gemaakt omdat ze tegenwoordig ook in NL bekend zijn en ze daar veel meer met 'hun prins' zijn dan hier in Belië met Filip. En welk klein meisje wil niet met een echte prins trouwen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kanade schreef:
    Meest awesome liedje ooit! Willem is sexy hoor! (bloos)


    It might just be the fact that i'm into girls but: No.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:21 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    It might just be the fact that i'm into girls but: No.

    Sarcasm.:Y)

    Kanade schreef:
    (...)
    Sarcasm.:Y)


    That awkward moment when your sarcasm is so advanced that I don't spot it. You get a back-pat for that. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    That awkward moment when your sarcasm is so advanced that I don't spot it. You get a back-pat for that. ^^

    Hahaha thank you! *O*

    Amused schreef:
    Oh, ik vind dat een leuk liedje. (Als toekomstige basisschoolleekracht moet ik me kunnen inleven en die liedjes dus kennen)
    Ze hebben dat gemaakt omdat ze tegenwoordig ook in NL bekend zijn en ze daar veel meer met 'hun prins' zijn dan hier in Belië met Filip. En welk klein meisje wil niet met een echte prins trouwen?

    In dat opzicht snap ik hem wel ja, maar toch... Quite creepy. Wat zouden Maxima en Willem-Alexander er zelf van denken?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk niet dat ze er problemen mee hebben, het is toch leuk dat heel Nederland zoveel van hun prins houdt? En dat ze dat op die manier laten merken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Waar is deze K3 gebleven?



    Samen met mijn oma, was ook groot fan, kan ik deze nog steeds helemaal mee zingen. Waarom maken ze dit niet meer?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amused schreef:
    Ik denk niet dat ze er problemen mee hebben, het is toch leuk dat heel Nederland zoveel van hun prins houdt? En dat ze dat op die manier laten merken.

    Da's waar, maar K3 is niet meer hetzelfde, jammer genoeg.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Da's waar, maar K3 is niet meer hetzelfde, jammer genoeg.

    Vroeger hadden ze ook een stuk meer seksuele teksten terwijl het tegenwoordig heel kinderachtig is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."