• ...Anders begin ik echt overal in te knippen :'D
    Ik heb net ook al allemaal knipjes in de zijkant van elke bladzijde van mn nieuwe Hitkrant gemaakt, haha :p. En ik zat gewoon bijna een lijmfles kapot te knippen :3. Het gaat gewoon vanzelf, haha.
    Heeft iemand dit ook of ben ik de enige weirdo? :p


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Oh. Blij om te horen dat ik niet de enige ben. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sounds like me xd


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    Sounds like me xd

    Als ik me verveel in de les, ga ik kapotte haarpunten er af knippen(no_chears)
    Of in potloden knippen en zo, dus nee, je bent niet de enige.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hm. Ik moet nog een schaar en plakband terugkrijgen van iemand uit mijn klas, die dat twee weken geleden van me heeft geleend. D:

    Anyway, OT: Ik ben veel te voorzichtig met mijn spullen om in willekeurige dingen te gaan knippen. Stel nou dat je iets verknipt dat je nog nodig hebt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, daar heb ik ook altijd last van. Dat heb ik trouwens ook met lijm. Zodra ik een tube in mijn handen krijg, plak ik alles vast.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Oh, daar heb ik ook altijd last van. Dat heb ik trouwens ook met lijm. Zodra ik een tube in mijn handen krijg, plak ik alles vast.

    This. Ik had laatst mijn handen aan elkaar gelijmd :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mercurial schreef:
    Oh, daar heb ik ook altijd last van. Dat heb ik trouwens ook met lijm. Zodra ik een tube in mijn handen krijg, plak ik alles vast.

    Haha, ja dat heb ik ook (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik heb het met lijm
    in tube
    smeer ik het op mijn handen en druk ze tegen elkaar aan
    en dan weer weghalen
    leuk gevoel is dat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wonderaction schreef:
    Oh. Blij om te horen dat ik niet de enige ben. :')


    The universal language of art.

    Ik begin altijd de tekst op mijn fluorstiften eraf te krassen ;D vreselijk irritant volgens mijn klas...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmmm schreef:
    ik heb het met lijm
    in tube
    smeer ik het op mijn handen en druk ze tegen elkaar aan
    en dan weer weghalen
    leuk gevoel is dat

    En dan vervolgens zo lang je handen langs elkaar wrijven dat het een soort rolletjes worden, en loslaten :3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb dat tijdens het avondeten, dan ga ik met alles spelen wat binnen handbereik ligt. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Herkenbaar. Ik zit ook vaak te prullen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik knip soms eens mijn inktekiller kapot. Of mijn fluostift.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please