• Heey (: Ik heb zonet m'n nagels gelakt en toen dacht ik: laat ik maar eens nailart erbij doen. :') Ik doe het eigenlijk echt heel weinig en vind het lastig. Maar deze vind ik best wel aardig gelukt. (: Wat vinden jullie ervan? Jullie moeten jullie hoofd wel eventueel 90 graden draaien (: :

    Left hand:



    Right hand:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:13 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Wat gebruik je om de stipjes te zetten? Want als je ze precies rond wilt hebben raad ik je aan om een cocktailprikker te gebruiken.
    Ik vind die blauwe kleur trouwens heel erg mooi! Die zoek ik al redelijk lang. :3
    Maar ik doe ook aan nail-art. Ben er geen pro in of zo maar hier zijn wat voorbeelden;




    Rainbow
    Tigerstripes

    Kanade schreef:
    Wat gebruik je om de stipjes te zetten? Want als je ze precies rond wilt hebben raad ik je aan om een cocktailprikker te gebruiken.
    Ik vind die blauwe kleur trouwens heel erg mooi! Die zoek ik al redelijk lang. :3
    Maar ik doe ook aan nail-art. Ben er geen pro in of zo maar hier zijn wat voorbeelden;




    Rainbow
    Tigerstripes


    Ik wilde die stipjes niet perse rond hebben, ik gebruik btw gewoon een nailart kwastje. En noem jij jezelf geen pro? :o Echt heel mooi!


    The sun will rise and we will try again.

    Gebruik het uiteinde bobby pin om rondjes te zetten! Werkt prima ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kanade schreef:
    Wat gebruik je om de stipjes te zetten? Want als je ze precies rond wilt hebben raad ik je aan om een cocktailprikker te gebruiken.
    Ik vind die blauwe kleur trouwens heel erg mooi! Die zoek ik al redelijk lang. :3
    Maar ik doe ook aan nail-art. Ben er geen pro in of zo maar hier zijn wat voorbeelden;


    Haha foei je boeken zijn niet mooi gesorteerd. Ik ben zelf niet zo'n genie in nail art, maar ik ga het wel een beetje leren door tutorials te bekijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aragog schreef:
    Gebruik het uiteinde bobby pin om rondjes te zetten! Werkt prima ;D.


    Wat is bobby pin? ;$


    The sun will rise and we will try again.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Warcraft schreef:
    (...)

    Ik wilde die stipjes niet perse rond hebben, ik gebruik btw gewoon een nailart kwastje. En noem jij jezelf geen pro? :o Echt heel mooi!

    Ah oké. ^^
    Haha dankje, maar ik heb nog veel te leren hoor. :Y)

    Warcraft schreef:
    (...)

    Wat is bobby pin? ;$
    Van die speltjes voor in je haar. Een beetje zoals schuivertjes of invisibles maar niet helemaal hetzelfde


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Haha foei je boeken zijn niet mooi gesorteerd. Ik ben zelf niet zo'n genie in nail art, maar ik ga het wel een beetje leren door tutorials te bekijken.

    Nu zijn ze wel mooi gesorteerd. Ik had ze op dat moment gewoon in de kast geflikkerd omdat ik te lui was om mijn kamer goed op te ruimen. :Y)

    Aragog schreef:



    Ooh die heb ik. (: Goed idee!


    The sun will rise and we will try again.

    Kanade schreef:
    (...)
    Nu zijn ze wel mooi gesorteerd. Ik had ze op dat moment gewoon in de kast geflikkerd omdat ik te lui was om mijn kamer goed op te ruimen. :Y)
    Ik ben zo'n autist die alles volgens artiest of auteur plaatst. Ik kreeg een kleine crisis toen ik een boek tussen de Hongerspelen en de rest zag staan. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Btw @Kanade die blauwe nagellak kan je vinden bij Etos, van Rimmel. 7 euro. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Kanade schreef:
    (...)
    Nu zijn ze wel mooi gesorteerd. Ik had ze op dat moment gewoon in de kast geflikkerd omdat ik te lui was om mijn kamer goed op te ruimen. :Y)

    Ik zie trouwens Kwelling. Dat zijn echt mooie boeken, hè? Van Lauren Kate. ;D.

    Oké, offtopic, sorry :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Warcraft schreef:
    Btw @Kanade die blauwe nagellak kan je vinden bij Etos, van Rimmel. 7 euro. (:


    Die heb ik ook ^^. Ik dacht al, ik heb precies zo'n kleur. Vind het echt een superfijne nagellak.


    i put the fun in funeral

    Ik doe mijn nailart tegenwoordig met een lege balpen ,maar ik ben ook weer zo dom geweest om de tekst verkeerd te doen :W


    Shoganai i ne~