• Ik weet niet of er veel users zijn die graag chicklits lezen, maar het zullen er vast wel een aantal zijn, dus voor jullie heb ik een vraag.
    Donderdag ben ik namelijk jarig en aangezien ik een enorme boekenwurm ben, wil ik weer eens boeken hebben. Nu heeft m'n moeder gezegd dat ik eens op moet zoeken welke boeken ik nog wil hebben, zodat ik een lijstje kan geven waar ze er dan eentje van kan kopen (dan weet ik natuurlijk al dat het een boek wordt, maar welke het dan wordt kan nog een verrassing blijven).
    Maar nu weet ik dus eigenlijk niet welke boeken ik op kan schrijven, want van m'n favoriete schrijvers heb ik de meeste boeken al gelezen. Wel weet ik dat ik dol ben op chicklits, dus ik wil ze sowieso in dat genre uitzoeken.

    Dus kent iemand nog wat leuke chicklits die je aan zou raden?


    “Love is a contradiction.”

    Ik ken er enkel Engelse, maar ik weet niet of je dat leest ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:
    Ik ken er enkel Engelse, maar ik weet niet of je dat leest ^-^

    Hm, m'n Engels is niet zo goed, zijn er misschien ook vertalingen van?


    “Love is a contradiction.”

    Nee, de boeken die ik lees zijn enkel in het Engels te verkrijgen :/
    Eigenlijk is het vrij makkelijk Engels, dus ik raad je aan om eventueel een kijkje te nemen.
    De boeken die ik aanraad zijn de fictie-boeken van Katie Price.
    Je ziet maar wat je ermee doet (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:
    Nee, de boeken die ik lees zijn enkel in het Engels te verkrijgen :/
    Eigenlijk is het vrij makkelijk Engels, dus ik raad je aan om eventueel een kijkje te nemen.
    De boeken die ik aanraad zijn de fictie-boeken van Katie Price.
    Je ziet maar wat je ermee doet (:

    Dat is wel jammer dan, maar ik zal eens kijken ja, misschien is het wel makkelijk genoeg voor mij, dankjewel ^^


    “Love is a contradiction.”

    Mean schreef:
    (...)
    Dat is wel jammer dan, maar ik zal eens kijken ja, misschien is het wel makkelijk genoeg voor mij, dankjewel ^^


    Geen probleem (;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik lees graag chicklits :D

    Mariëtte Middelbeek:
    - Twee is te veel
    - Hex
    - Dior en Denneboom
    - Crash
    - Turbulentie
    - Single & Sexy

    Mariëlle Bovenkamp:
    - Prins heerlijk
    - Vakantiepret?!

    Peter Kruijt:
    - Twijfels over België
    - Lieve ik

    Chantal van Gastel:
    - Zwaar verliefd
    - Zwaar beproefd
    - Geknipt voor jou
    - Zoek het maar uit

    Suzanne Vermeer:
    - Schoon genoeg

    Barbara Muller:
    - De babyplanner

    Sophie Kinsella:
    - Ken je me nog?
    - Hou je mond!
    - Aanpakken
    - Shopaholic serie

    Jill Mansell:
    - Versier me dan
    - Niet storen
    - Kapers op de kust
    - Prins op het verkeerde paard
    - Geluk in het spel


    Madeleine Wickham:
    - Zoete tranen
    - De coctailparty
    - het zwemfeestje
    - Slapeloze nachten

    Gillian King
    - O, O, Olivia
    - Geloof me maar

    Rianne Verwoert:
    - Schikken of stikken
    - Exit liefdesverdriet
    - Trouwen
    - Liever niet verliefd


    Dit zijn boeken die ik allemaal gelezen heb en heel erg goed vindt ;) Ik lees heel veel chicklits en ken ook heel veel schrijfsters ervan ;) Hoop dat er iets tussen zit!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet of het onder chicklit valt:
    Bestseller Babe
    Isabelessimo
    Confetti Confidental - Alle drie van Holly McQueen. Gaat op volgorde (:


    Believe in yourself.

    @nerveus: Oh heerlijk, dankjewel! Ik ben helemaal fan van Mariëtte, maar Twee is Teveel en Dior en Dennebomen zijn helaas al een tijdje niet meer nieuw te koop, al geloof ik dat die volgende maand opnieuw uit zouden komen, want dat zijn de enige die ik nog niet van d'r heb gelezen. Maar de rest ga ik even opzoeken, want een deel ken ik al, maar een deel ook nog niet =D


    “Love is a contradiction.”

    Mean schreef:
    @nerveus: Oh heerlijk, dankjewel! Ik ben helemaal fan van Mariëtte, maar Twee is Teveel en Dior en Dennebomen zijn helaas al een tijdje niet meer nieuw te koop, al geloof ik dat die volgende maand opnieuw uit zouden komen, want dat zijn de enige die ik nog niet van d'r heb gelezen. Maar de rest ga ik even opzoeken, want een deel ken ik al, maar een deel ook nog niet =D


    Ja, dat is ook een van mijn lievelings schrijfers. Ik heb alle boeken van haar _O_ Want ze is echt zo goed!
    Maar ik lees ook heel graag chicklits, vindt het echt heerlijk, omdat ik mezelf er vaak wel in kan vinden of herkennen :P En het leest ook lekker volt en het is gewoon het dagelijkse leven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jullie zijn geweldig allemaal! Ik heb een lijstje gemaakt hoor, waarvan ik er zelf nog wat gevonden heb op een chicklitsite en verder heb ik van iedereen van jullie wel een boek opgeschreven (vooral van nerveus, het is eng hoe een boekensmaak zo overeen kan komen), bedankt voor de hulp!
    -ik laat het topic wel nog even open staan, want stel dat er nog hele leuke boeken voorbij komen, dan wil ik dat dolgraag weten, want ik heb ook nog een boekenbon die ik pas later ga gebruiken-

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:32 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben ook zo stom dat ik hierop klik terwijl ik A) bijna nooit lees en B) nooit chicklits lees.
    Laat ik maar gaan slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Koop een van die romannetjes van harlequin en je hebt een redelijk beeld.
    Nee, maar chicklits zijn wel leuk. Die van Betrapt! en nog een een twee delig vond ik leuk.


    SLOAN.