• Ik vroeg me af als iemand de mangaserie Black Butler leest, aangezien ik de enigste in mijn vriendenkring ben die het leest en bijna niemand weet wat het is als ik ze erover aanspreek..

    Iemand ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    My fiancée is obsessed with it. :'D I got bored with it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb een poster van Black Butler op mijn kamer (uit de aniway), maar ik heb hem nog nooit gelezen/gezien, omdat de recensies niet zo goed zijn. ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wil hem nog wel gaan lezen, maar het staat nog steeds in mijn ''wachtlijst'' xD Heb nog niet echt de tijd voor gekregen om het te lezen :$.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik heb hem gezien maar na een paar episodes afgekapt, vond het beetje saai


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ichiya schreef:
    Ik heb een poster van Black Butler op mijn kamer (uit de aniway), maar ik heb hem nog nooit gelezen/gezien, omdat de recensies niet zo goed zijn. ;ss


    Je moet hem echt eens proberen, ik vind 't awesome ! :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb de eerste episode ervan gezien, maar ik heb nooit verder gekeken. Misschien dat ik in de vakantie verder ga kijken c:

    Ik heb twee boekjes gelezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb de Anime gezien en Elizabeth Middleford gecosplayed (:

    Ik ben de anime aan het kijken.

    UHMGJAIKLEESDIT8D

    SEBBYENCIELFTW
    ALOISENCLAUDE. DIEEEE~


    I'm not short D: I just live in a big world

    Kanade schreef:
    Ik ben de anime aan het kijken.


    Is hij tot nu toe leuk? ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Is hij tot nu toe leuk? ^.^

    Jep! :3
    Het bevalt me heeeeel goed haha.(wbw)

    Ik lees eigenlijk geen manga, hoewel ik gedwongen wordt om Froot Basket te lezen door een goede vriendin. Maar ik wil het telkens wel, maar het komt er niet van. Shame on me!

    Kijken die ik ook nooit. :x

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Izaya schreef:
    Ik heb de eerste episode ervan gezien, maar ik heb nooit verder gekeken. Misschien dat ik in de vakantie verder ga kijken c:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Izaya schreef:
    Ik heb de eerste episode ervan gezien, maar ik heb nooit verder gekeken. Misschien dat ik in de vakantie verder ga kijken c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.