• Hee quizletters! Ik zit met een probleem. Ik heb sinds kort een vriendje waar ik heel veel van hou.. & Hij eilt zoenen met me &ik wil dat ookwel, maar ik hwb nog nooit gezoend. Dus vraag ik jullie.. Hoe voelt zoenen eigenlijk? Wat doe je? Hebben jullie nog tips voor me?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Tigger schreef:
    Wel, eerst bijt je hem zo hard mogelijk in zijn tong, en dan begin je zijn rug open te krabben terwijl je blijft bijten zodat hij niet weg kan rennen :Y)


    haha, good idea!

    Ik had het net dus ook soort van gegoogeld, en er stond dat je zijn tong dan moet strelen/ ermee moet spelen? Wat bedoelen ze daarmee?

    LOCAPRINCESS schreef:
    Ik had het net dus ook soort van gegoogeld, en er stond dat je zijn tong dan moet strelen/ ermee moet spelen? Wat bedoelen ze daarmee?

    Omg. Negeer maar heel snel wat er op Google staat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LOCAPRINCESS schreef:
    Ik had het net dus ook soort van gegoogeld, en er stond dat je zijn tong dan moet strelen/ ermee moet spelen? Wat bedoelen ze daarmee?


    Je pakt zijn tong met je ene hand en aait eroverheen met de andere, alsof t een kat is. Bonuspunten als ie een harige tong heeft en begint te spinnen. Jongens vinden dat fijn, echt waar! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Shellshock schreef:
    (...)
    Omg. Negeer maar heel snel wat er op Google staat :'D


    I mean met je eigen tong he, not letterlijk :-)

    Tigger schreef:
    (...)

    Je pakt zijn tong met je ene hand en aait eroverheen met de andere, alsof t een kat is. Bonuspunten als ie een harige tong heeft en begint te spinnen. Jongens vinden dat fijn, echt waar! :Y)


    Goh, jij kent er wat van. Moet je me toch eens leren.



    OT: zo lang je niet op wasmachine-snelheid overgaat kan het niet echt fout gaan ^^, het komt echt vanzelf wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Goh, jij kent er wat van. Moet je me toch eens leren.



    OT: zo lang je niet op wasmachine-snelheid overgaat kan het niet echt fout gaan ^^, het komt echt vanzelf wel.


    Hey! Ik ben een jongen dus ik weet wat ik fijn vind :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Reepicheep schreef:
    Ik zou je niet kunnen helpen (krul)

    Maar ik denk dat je er niet te veel bij moet nadenken en het gewoon moet doen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Tigger schreef:
    (...)

    Hey! Ik ben een jongen dus ik weet wat ik fijn vind :Y)

    Als een meid dat bij jou uithaalt, ren je gillend weg (bat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zat een maand geleden ook met dat probleem en ik heb toen voor het eerst in het zwembad gedaan en het voelde eigenlijk best wel... Lekker. Ik dacht er niet bij na en ging gewoon met hem mee. Dus, ja, gewoon niet nadenken. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Als een meid dat bij jou uithaalt, ren je gillend weg (bat)


    Doe maar bij me :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    (banana) I have no idea, I'll tell you on Thursday.

    Maar zoals velen zeiden; dat voel je vanzelf wel aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frodo schreef:
    Je moet er gewoon niet bij nadenken, het gebeurt vanzelf wel (;


    Bad decisions make good stories.

    Tigger schreef:
    Wel, eerst bijt je hem zo hard mogelijk in zijn tong, en dan begin je zijn rug open te krabben terwijl je blijft bijten zodat hij niet weg kan rennen :Y)

    jou reacties zijn altijd zo droog maar zo grappig :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Laat het gewoon gebeuren, doe het niet geforceerd :) dan komt het allemaal goed


    Life is hard and then we die